کد خبر: 946878
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو دیدار در تهران پیگیری می‌شود که در اولین دیدار سایپا پذیرای تیم تراکتورسازی تبریز است و در دیگر بازی عقب افتاده، شاگردان شفر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.
سایپا - تراکتورسازی
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در چارچوب هفته نوزدهم سایپا در حالی برابر تیم تراکتورسازی قرار می‌گیرد که شاگردان علی دایی به دلیل مسائل مالی سخت درگیر مشکلات حاشیه‌ای هستند و قرار است بدون تمرین برابر تراکتورسازی قرار بگیرند. بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند و با این شرایط باید رودرروی حریف قرار بگیرند. نارنجی‌پوشان از زمان آغاز نیم‌فصل دوم در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست متحمل شده و اکنون در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. خودروسازان در صورتی که تراکتورسازان را در تهران متوقف کنند، می‌توانند به رده نهم یا دهم جدول برسند.
* استقلال - ذوب‌آهن
در دیگر بازی از بازی‌های عقب افتاده لیگ برتر امروز از ساعت ۱۸/۳۰ استقلال میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. بی شک تقابل منصوریان با تیم سابقش می‌تواند بسیار جذاب باشد. آبی‌پوشان که در هفته نوزدهم، پارس جنوبی جم را شکست دادند با انگیزه بهتری پا به میدان می‌گذارنند. در آن بازی استقلال با درخشش بازیگن خارجی تازه وارد خود، پاتوسی توانست با دو گل پارس جنوبی را شکست دهد.
ذوب‌آهن در حالی به تهران آمده که هفته گذشته پیروزی روحیه‌بخشی در قطر مقابل الغرافه کسب و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. بردی که می‌تواند نقطه عطفی برای شاگردان علیرضا منصوریان باشد. تجربه نشان داده منصوریان جدا از انگیزه‌های بالا برای این بازی، روش‌های بازی در زمین حریف را هم خوب بلد است استقلال برای این بازی محروم ندارد و تنها طارق همام به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. ذوب آهنی‌ها هم در این بازی محروم و مصدوم ندارند و می‌توانند با همه نیرو‌های خود در این بازی حضور پیدا کنند.

دیروز در ادامه هفته نوزدهم تیم فوتبال پرسپولیس در مسجد سلیمان میهمان تیم نفت بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس با یک امتیاز این مسابقه ۳۸ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر، جای خود را در رده دوم از پدیده پس گرفت. نفت مسجد سلیمان هم ۱۷ امتیازی شد و از رده سیزدهم جدول تکان نخورد.



برنامه دیدار‌های امروز به شرح زیر است:
* سایپا - تراکتورسازی، ساعت ۱۶، ورزشگاه شهدای شهر قدس
* استقلال - ذوب‌آهن، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه آزادی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار