کد خبر: 946403
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت ارتقا و استقرار دانشگاه های کارآفرین در استان تاکید کرد.

علی جهانگیری  در جلسه کارگروه فناوری، آموزش و پژوهش آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه حمایت از پژوهشگران در اولویت مسئولان باشد، ادامه داد: باید به نیازهای روز جامعه در بحث نوآوری در تعریف پروژه های کلان زیر مجموعه هسته های اکوسیستم نوآوری توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی ارتباط صنعت با دانشگاه ضروری است، گفت: باید از ظرفیت های بالای فناوری و علمی استان در جهت توسعه منطقه استفاده کرد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این پروژه ها باید قابل لمس بوده و چهارچوب های مشخصی برای پایش و سنجش میزان موفقیت آن تعریف شده باشد، افزود: اکوسیستم نوآوری به عنوان یکی از هسته‌ های کلیدی سند تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی پیگیری می ‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اکوسیستم خلاقیت و نوآوری در اکوسیستم نوآوری استان مطرح است، گفت: همچنین در این طرح به توسعه نهاد های فناوری و نوآوری استان نیز تاکید شده است.

جهانگیری با بیان اینکه برنامه های اکوسیستم خلاقیت و نوآوری استان باید به صورت کارشناسی باشد، افزود: ارتباط جدی بین اکوسیستم نوآوری و دیگر هسته های سند تدبیر و توسعه استان ضروری است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی سپس با اشاره به اینکه برنامه های پیش رو باید با در نظر گرفتن ارتباطات بین دیگر هسته ها عملیاتی شود، ادامه داد: تمرکز به ایجاد اکوسیستم نوآوری از برنامه های پیش روی استان در رسیدن به اهداف تعریف شده سند تدبیرو توسعه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر