کد خبر: 946248
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز:
دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز گفت: 54 داوطلب از افراد حقیقی و حقوقی برای این دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز نام نویسی کرده بودندکه دو نفر از آن‌ها رد صلاحیت شده و ۵۲ نفر وارد فاز رقابت شده‌اند.
عبدالرحمن ارشدی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که از این تعداد، سه نفر زن و مابقی مرد هستند، اظهار کرد: از این تعداد 15 نفر به مدت چهار سال برای حضور در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز انتخاب می شوند.
 
وی اضافه کرد: پنج نفر از این افراد در بخش صنعت، پنج نفر تجارت، سه نفر کشاورزی و دو نفر در بخش معدن انتخاب می‌شوند.
 
ارشدی با بیان این‌که یک هزار و 460 نفر دارای صلاحیت رأی دادن هستند، تصریح کرد: رأی دهندگان باید کارت بازرگانی به مدت یک سال و یا یک سال عضویت فعال در اتاق بازرگانی استان را داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: انتخابات هشت صبح تا شش عصر ۱۱ اسفند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورت نیاز مدت آن تا سه ساعت قابل تمدید است.
 
دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز متذکر شد: انتخابات دوره گذشته به صورت نیمه الکترونیکی برگزار شد ولی این دوره از انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و هیچ گونه دخالت مکتوب در آن وجود ندارد و در این روز تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات از جمله جلوگیری از تردد خودرو در محدوده میدان ساعت تا بانک ملی و جلوگیری از ورود موبایل به حوزه اخذ رای، انجام شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نامزدها می‌توانند به مدت یک هفته تا 24 ساعت قبل از شروع انتخابات ( تا 8 صبح روز جمعه 10 اسفند) تبلیغات انجام دهند و خارج از مدت قانونی فعالیت تبلیغاتی نامزدها ممنوع است.
 
ارشدی اضافه کرد: میزان مشارکت در انتخابات دوره قبل حدود هزار نفر بوده و امید است در این دوره از انتخابات شاهد مشارکت حداکثری اعضا باشیم تا با افراد فعال و کاربلد منتخب شوند؛ چراکه به فعالیت بنگاه‌های اقتصادی تاثیری موثری دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر