کد خبر: 945747
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
رئیس اتحادیه مرغداران سمنان:
رئیس اتحادیه مرغداران سمنان با بیان اینکه پول نهاده‌های دامی را از مرغداران گرفته‌اند اما بار تحویل آنها نمی‌دهند، گفت: ذرت و سویا گران شده است.

حسین پیوندی درباره وضع بازار مرغ اظهار داشت: افزایش 300 تومانی قیمت مرغ زنده نسبت به روزهای گذشته رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه مرغ زنده جلوی مرغداری با قیمت 9 هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد، تصریح کرد: نوسان قیمت‌ها معلوم نمی‌شود و به کشش بازار برمی‌گردد؛ مصرف مرغ خیلی بیشتر از تولید ماست.

رئیس اتحادیه مرغداران سمنان با تأکید بر اینکه چون گوشت گران شده، مصرف مرغ بالا رفته است، اضافه کرد: مسأله عرضه و تقاضا بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. جوجه ریزی طبق روال گذشته انجام می‌شود و قیمت‌های فعلی در حال حاضر برای مرغداران مطلوب است.

پیوندی با اشاره به اینکه افزایش قیمت جوجه نیز رخ داده، اضافه کرد: این افزایش قیمت برای مرغداران مشکل ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه افزایش دولتی قیمت خوراک دامی نداریم، تصریح کرد: متأسفانه واردکننده نهاده‌های دامی یک ماه تأخیر در حوزه توزیع بار خوب عمل نمی‌کند و مرغداران باید نهاده‌های دامی را با افزایش قیمت خرید کنند؛ ذرت و سویا هم گران شده است.

رئیس اتحادیه مرغداران سمنان با اشاره به اینکه نزدیک به 300 هزار تن نهاده‌های دامی باید به مرغداران عرضه شود، اضافه کرد: پول این میزان خوراک دامی را از مرغداران دریافت کرده‌اند و سهم مرغداران سمنان حدود سه هزار تن بوده که هنوز به دست مرغداران سمنانی نرسیده است.

پیوندی با بیان اینکه حدود شش عامل فروش نهاده‌های دامی در کشور فعالیت گسترده دارند، اظهار کرد: تأخیرها در توزیع روی عملکرد مرغداران اثرگذار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر