کد خبر: 945663
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
۴۶ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای، ضمن حمایت از تلاش‌های سپاه پاسداران، اقدام تروریستی در محور خاش-زاهدان را محکوم‌کردند.

جوان آ‌نلاین: قریب به 50 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای خطاب به سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه ضمن حمایت از تلاش‌های سپاه پاسداران، اقدام تروریستی در محور خاش-زاهدان را محکوم‌کردند. متن نامه‌ به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
"بکشید مارا ملت ما بیدار‌تر می شود"
 امام خمینی(ره)

حضور سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار مارانی

بار دیگر ایادی گمراه و خود فروخته جرثومه‌های فساد منطقه به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا تعدادی از بهترین جوانان این ملت را با انجام اقدامی کور به شهادت رساندند، شهادت ارثی است که امثال این شخصیت‌های عزیز از موالیان خود برده‌اند؛ و جنایت و ستمکاری نیز ارثی است که امثال این جنایتکاران تاریخ از اسلاف ستم پیشۀ خود میبرند. شهادت این پاسداران که هدف مجاهدت در راه اهداف اسلام را برای خود برگزیده‌اند به دست اشخاص جنایتکاری که عمری به خونخواری و ستم پیشگی گذرانده اند عجیب نیست؛ زیرا "کسی که لباس سپاه پاسداران را بر تن می‌کند تنها یک تعهد داده و آن شهادت است". عجیب آن است که مجاهدان راه حق در بستر بمیرند. ‌

فرمانده عزیز ما...

حال که با ریخته شدن خون این عزیزان خط مقدم بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این یادگار گرانقدر امام راحل(ره) چه در جبهه برون مرزی و چه در داخل مرزهای کشور بیش از پیش بر همه روشن شده است جز کسانی که خود را به خواب زده اند!، سعی در تضعیف این نهاد و عدم حمایت از آن توسط مسئولین کشور در ذهن ما دانشجویان گزینه‌ای جز خیانت آشکار را متصور نخواهد کرد و ازین پس جریان دانشجویان انقلابی در برابر این قبیل کوته‌بینی‌ها سکوت نکرده و بدون اغماض عاملان آن را ‌نزد مردم رسوا خواهد کرد.

سردار عزیز...

بطور قطع آن تصویری که در ذهن ما از صلابت سپاه اسلام به فرماندهی مجاهدانی چون شما وجود داشته و در دل صغیر و کبیر اشرار از بین المللی‌اش گرفته تا ایادی خود فروخته‌اش با چنین تحرکات کور و از سر عجز و ناتوانی نه تنها کمترین آسیبی نخواهد دید بلکه ما را بیش از پیش به حرکت درست شما در مسیر نورانی انقلاب مطمئن خواهد کرد، لازمه یک انقلاب فداکارى است، لازمه یک انقلاب شهادت و مهیا بودن براى شهادت است. قربانى شدن و قربانى دادن در راه انقلاب و پیروزى آن اجتناب ناپذیر است به ویژه انقلابى که براى خداست و براى دین او، براى نجات مستضعفان است و براى قطع امید جهان خواران و مستکبران از ادامه زورگویی هایشان؛ شهید دادن براى یک انقلاب بزرگ نشانه یک پیروزى و نزدیک شدن به هدف است.

مگر اسلام از شهادت 72 تن برگزیدگان خدا در حکومت جبار بنى امیه خسارت دید؟ و انقلاب عظیم ایران از شهادت هفتاد و چند تن در یک لحظه و هزاران جوانان بزرگوار عاشق خدا و شهادت خسارت دید؟! یا اینکه همین خون ها سبب دوام نهضت شد، حاشاکه ما خوف از شهادت در راه خداوند داشته باشیم.

اینک عده ای که خود را جیش العدل! میخوانند و مدعی خدمت به مردم و قیام براى عدالت هستند در بیغوله ها خزیده و چونان بزدلان در اوج ناتوانی برای رودرویی مستقیم با رزمندگان اسلام دست به انجام عملیات‌های کور و بدون هدف میزنند، چهره کریهِشان آشکار شده و ناجوانمردانه چنین خدمتگزارانى را از این مردم مى گیرند، و چون دزدان از سوراخ درآمده و غافلگیرانه این گونه مردان فداکار براى ملت و قشر محروم را از محرومین مى ستانند و آن را به حساب قدرت خویش مى آورند و فتحى بزرگ براى خود و اربابان خود مى دانند؛ چه کسى اولى تر از رزمندگان سپاه پاسداران  به شهادت است امثال این شهیدان بزرگوار که از پاسداران متعهد و فداکار اسلام هستند و در تمام صحنه هاى انقلاب حضور دارند، یار و مددکار گرفتاران و مستمندان هستند و عمر عزیزشان را صرف در راه پیروزى اسلام و رفع مشکلات انقلاب مى کنند و براى خدمت به خلق و انقلاب سر از پا نمى شناسند. هر جا زلزله مى شود سپاه براى ترمیم خرابی‌ها حاضر است؛ هر جا که سیل مى‌آید پاسداران میهن و انقلاب در صف مقدم براى دستگیرى خلق خدا حاضرند. هر‌جا که عده ای امنیت را از مردم گرفته و شرارت می‌کنند پاسداران جان برکف سپاه جهت نگهبانی و حراست از مردم میهن وارد صحنه می‌شوند.

در پایان ما دانشجویان استان سیستان و بلوچستان و فرزندان شما در خط مقدم فرهنگی و تولید علم کشور در این مصیبت‌هاى بزرگ، که نشانه شکست حتمى دشمنان اسلام و کشور و عجز و ناتوانى و خودباختگى آنان است، هر‌چه بیشتر مصمم، و در راه هدف اعلاى اسلام و قرآن مجید بر مجاهدات خود افزوده و از پاى نمی‌نشینیم، همچنین این حادثه را به پیشگاه مقدس بقیة الله الاعظم- روحى فداه-‌، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت عزیز تبریک و تسلیت عرض مى کنیم و از خداوند تعالى براى این شهیدان رحمت و مغفرت، براى ملت بزرگ ایران اسلامی صبر و اجر و براى خانواده محترم این بزرگواران صبر جمیل و اجر جزیل، خواهانیم. 

والسلام علیکم والرحمه الله و برکاته

  1. بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان
  2. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان
  3. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  4. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان
  5. بسیج دانشجویی دانشگاه زابل
  6. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زابل
  7. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابل
  8. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل
  9. بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی زابل
  10. بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن خاش
  11. بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و سلامت خاش
  12. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خاش
  13. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاش
  14. بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر
  15. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهر
  16. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
  17. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایرانشهر
  18. بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان
  19. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سراوان
  20. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سراوان
  21. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر
  22. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیکشهر
  23. بسیج دانشجویی پردیس شهید مطهری دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
  24. بسیج دانشجویی پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان
  25. بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید عارفی
  26. بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر
  27. بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید حیدری‌خباز
  28. بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی زاهدان
  29. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی زاهدان
  30. بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهیدمطهری زاهدان
  31. بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
  32. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد چابهار
  33. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور چابهار
  34. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان 
  35. انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان 
  36. انجمن اسلامی مستقل دانشگاه زابل 
  37. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
  38. جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
  39. جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه علوم پزشکى زابل
  40. جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامى واحد زاهدان
  41. جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه زابل
  42. جامعه اسلامى دانشجویان دانشگاه علوم پزشکى زاهدان
  43. کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان
  44. هیئت دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم دانشگاه سیستان و بلوچستان
  45. کانون قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان
  46. هیئت محبین آل عبا دانشکده صنعت و معدن خاش

انتهای پیام/ ز

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار