کد خبر: 944695
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
مدیرتوزیع برق شهرستان میامی
مدیرتوزیع برق شهرستان میامی ار افتتاح و بهره‌برداری از هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی در این شهرستان همزمان با دومین روز دهه فجر خبر داد.

عباسعلی اسماعیلی در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌ها که با حضور استاندار، معاونین استاندار ، فرماندار و امام جمعه میامی و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: به منظور افتتاح این طرح‌ها، مبلغ هشت ميليارد و ۲۷۶ ميليون ريال هزينه صرف شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان میامی ادامه داد: طرح نصب چهار دستگاه پست هوائی به منظور بهبود ولتاژ و کوتاه کردن شعاع تغذیه برق با مبلغ یک ميليارد و ۴۱۴ ميليون ريال، سه طرح احداث و اصلاح سه هزار و ۴۰۱ متر شبکه هاي فشار متوسط و فشار ضعيف با اعتبار چهار ميليارد و ۷۶۶ ميليون ريال و طرح نصب تابلو عمومي ۴۰۰ آمپري و ايجاد چهار سرخط زميني با هزينه ۱۲۰ ميليون ريال، از جمله طرح هاي افتتاح شده به شمار مي روند.

اسماعیلی همچنین اضافه کرد: طرح تبدیل یک کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در بافت قديم شهرميامي با مبلغ ۲۴۵ ميليون ريال، طرح احداث شبکه روشنائي معابر خيابان شهيد موسوي بااعتبار ۱۷۰ ميليون ريال و طرح اصلاح ۱۶۱ دستگاه کنتور در قالب طرح فراسامانه اندازه گيري و مديريت انرژي (فهام) با حجم ريالي يك ميليارد و ۵۶۱ ميليون ريال، به عنوان طرح هايي هستند كه در دومين روز دهه فجر به بهره برداري رسيدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر