کد خبر: 943915
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
درچهل سالگی انقلاب؛
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: تا ۴ سال آینده تمامی مناطق شهری و روستا‌های بیش از ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

علیرضا شیخی با بیان اینکه بهره مندی مردم استان از نعمت گاز طبیعی از برکات انقلاب اسلامی بوده است تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی هیچ یک از مناطق شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره مند نبوده است این در حالی است که هم اکنون در سایه سار انقلاب شکوهمند اسلامی ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری استان 99.3 درصد و در مناطق روستایی 63 درصد است.

وی، با بیان اینکه درحال حاضر و در آستانه سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی، 39 شهر و 998 روستای آذربایجان غربی از نعمت گاز بهره مند هستند تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار بالغ بر 1500 میلیارد تومان تا 4 سال آینده تمامی مناطق شهری و روستاهای بالای 20 خانوار استان تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار خواهند گرفت.

شیخی، اظهار کرد: در حال حاضر 925 هزار خانوار استان تحت پوشش شبکه سراسری گاز هستند که شامل 749هزار خانوار شهری و 176 هزار خانوار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه 96 پروژه گازرسانی در سطح استان در حال انجام است افزود: برای تکمیل این طرح ها  550 میلیارد تومان اعتبار لازم ست.

وی، تصریح کرد: در فجر چهل سالگی انقلاب اسلامی از 26 پروژه گازرسانی روستایی استان با صرف اعتباری بالغ بر 59 میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد که با بهره مندی از این طرح ها ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی با افزایش2.2 درصدی به 65.2 درصد خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر