کد خبر: 943905
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
مدیر امور جنوب غرب اصفهان :
مدیر امور جنوب غرب اصفهان با اشاره به بهره برداری از ۳۹۰ پروژه کوچک و بزرگ با هزینه ای بالغ ۸ میلیارد تومان با هدف افزایش قابلیت شبکه برق رسانی به متقاضیان انشعاب جدید، کاهش خاموشی ها، ایجاد تعادل بار، افزایش قابلیت مانور، استفاده از فن آوری های نوین، روشنایی معابر و زیباسازی مبلمان شهری، افزود: امور برق جنوب غرب، ۱۴۳ هزارو۲۴۱ مشترک را در خود جای داده که ۱۳۱ هزارو ۱۰۳ مشترک تک فاز، ۱۱ هزارو۲۰۴ مشترک سه فاز و ۹۳۴ مشترک دیماند هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ؛مدیر امور جنوب غرب اصفهان با اشاره به بهره برداری از ۳۹۰ پروژه کوچک و بزرگ با هزینه ای بالغ ۸ میلیارد تومان با هدف افزایش قابلیت شبکه برق رسانی به متقاضیان انشعاب جدید، کاهش خاموشی ها، ایجاد تعادل بار، افزایش قابلیت مانور، استفاده از فن آوری های نوین، روشنایی معابر و زیباسازی مبلمان شهری، افزود: امور برق جنوب غرب، ۱۴۳ هزارو۲۴۱ مشترک را در خود جای داده که  ۱۳۱ هزارو ۱۰۳ مشترک تک فاز، ۱۱ هزارو۲۰۴ مشترک سه فاز و ۹۳۴ مشترک دیماند هستند.
ایرج مصیب، مدیر امور جنوب غرب، تاسیسات زیربار این منطقه را ۷۱۱ دستگاه پست و ترانسفورماتور زمینی و هوایی و ۲۹۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و ۸۴۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی برق رسانی پایدار و مطمئن را به مسشترکان اعلام کرد. وی یکی از ارکان اصلی این امور را ظرفیت سازی برای مشترکان جدید عنوان کرد و افزود: ۲۰۰۰ مشترک جدید در سال جاری برق دار شده اند.
وی با اشاره به توسعه فناوری های نوین در اصفهان، بیان کرد: با توجه به اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ و هنر در کشور است، استفاده از انرژی های پاک و نوبنیاد می تواند در معرفی اصفهان بعنوان الگویی برای دیگر شهرها موثر باشد. ضمن آنکه سرمایه گذاری در استفاده از این انرژی ها به تامین نیازهای شهر در حوزه های صنعتی، خانگی، کشاورزی و تجاری کمک می کند.
ایرج مصیب از موفقیت در احداث سامانه برق خورشیدی تا قدرت ۱۰۰ کیلووات خبر داد که تاکنون ۶ مشترک از این سامانه استفاده کرده اند و درآمد حاصل از این انرژی پاک را بصورت دوماه یکبار دریافت می کنند.
وی در ادامه با اشاره به استراتژی شرکت برای کاهش خاموشی ها، از تلاش برای افزایش رضایتمندی مشترکان سخن به میان آورد و افزود: در سال جاری پروژه بزرگ فیدرگیری از پست ۶۳ کیلوولت فوق توزیع شهید وطن پور در سیتی سنتر با وسعت ۱۵۰۰ متر و شیکه دومداره با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان، به تحقق مهمتری هدف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان یعنی کاهش خاموشی ها کمک کرد. همچنین، پروژه فیدرگیری ازست فوق توزیع جاده شیراز در قالب ۴ مدار به متراژ ۳۲۰۰ متر و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کنار قابلیت مانور شبکه فشار متوسط و برق رسانی پایدار به کاهش خاموشی ها پرداخته است.
مدیرامور برق جنوب غرب اصفهان با تاکید بر مدیریت مصرف، فرهنگ سازی  و لزوم مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد، از ارسال ۱۵۰۰ بروشور به مراکز مختلف در راستای فرهنگ سازی و تکمیل ۳۳۰ تفاهم نامه با مشترکان اداری و تجاری، نصب و راه اندازی ۵ پنل خورشیدی توسط مشترکان با توان ۹۰ کیلووات که خریداری شده است، خبر داد و گفت: با ۴۶۷ مشترک پرمصرف برای کاهش مصرف تماس تلفنی برقرار شده است.
وی با بیان آنکه تمام مشترکان و متقاضیان، تامین روشنایی معابر و خیابان ها را به فعالیت توزیع برق نسبت می دهند، افزود: اموربرق جنوب غرب توانست با طرح های جدید روشنایی نزدیک به ۶ کیلومتر شبکه روشنایی و نصب ۳۹۰ دستگاه چراغ جدید را با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در اتوبان میثمی سپاهان شهر و کنارگذر اتوبان حبیب الهی اجرا و مورد بهره برداری قرار دهد.
مدیرامور برق جنوب غرب اصفهان خاطرنشان کرد: در کنار توسعه و نوسازی باید تعمیرات و نگهداری شبکه را لحاظ نماییم تا بتوانیم شبکه ای پایدار و مطمئن را در اختیار مردم قرار دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار