کد خبر: 943869
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان مرکزی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۱۰ تن گوشت گوساله گرم وارداتی بین ۴۰ واحد صنفی مورد تایید اتاق اصناف مرکز استان مرکزی (اراک) توزیع شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 10 تن گوشت گوساله گرم وارداتی بین 40 واحد صنفی مورد تایید اتاق اصناف مرکز استان مرکزی(اراک) توزیع شد.

جعفر اصغری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در حاشیه هفدهمین ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: کالای اساسی از جمله گوشت گرم مرغ و گوساله که اخیرا وارد شده است به کمک مباشرین، سازمان جهاد کشاورزی و معاونت پشتیبانی امور دام استان جذب و توزیع شد.

وی با بیان اینکه پنجم بهمن ماه، 10 تن گوشت گوساله وارداتی بین 40 واحد صنفی مورد تایید اتاق اصناف مرکز استان مرکزی توزیع شد، قیمت مصوب و نهایی هر کیلوگرم گوشت گوساله گرم وارداتی را 37 هزار و 500 تومان دانست.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در اسفندماه سال جاری بیان کرد: شیوه‌نامه ای در دی ماه از سوی وزارت صمت ارسال شد که براساس آن برگزاری نمایشگاه بهاره مدنظر قرار گرفت، با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان مرکزی به جهت تعیین زمان برگزاری و تعداد غرف مقرر شد، کمیته نمایشگاهی در قالب این شیوه‌نامه در بحث تاریخ و قیمت‌گذاری اقدام کند که ظرف یک هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود و هر کدام از شهرستان‌ها که پتانسیل لازم برای برگزاری این نمایشگاه را داشته باشد، با تصمیم فرماندار نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تامین میوه شب عید توسط میوه سازمان تعاونی روستایی ذیل سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: سازمان صمت به عنوان دستگاه ناظر و قیمت‌گذار نیز در جهت تامین میوه شب عید مشارکت خواهد داشت و براساس تصمیمات خرید هزار و 200 تن پرتقال و 600 تن سیب مدنظر است که هنوز قیمت‌گذاری انجام نگرفته است.

اصغری در خصوص نظارت بر جذب، توزیع و تامین لاستیک از محل واردات و واحدهای تولیدی داخلی افزود: حدود 23 هزار و 299 حلقه در سایزهای مختلف ویژه خودروهای سنگین در حال توزیع است و براساس برآورد و راستی‌آزمایی به کمک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اتحادیه‌ها شرایط تحت کنترل و کم و کاستی‌ها در حال جبران است. میزان تحویل لاستیک نسبت به 2 ماه قبل تغییر داشته است به طوری که سه هزار و 800 حلقه در هفته گذشته جذب و در حال توزیع توسط سازمان راهداری است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار