کد خبر: 932993
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
فرمانده انتظامي استان اصفهان:
فرمانده انتظامي استان ، پدافند غير عامل را ارزان ترين ، صلح آميز ترين و كم هزينه ترين برنامه براي مقابله با دشمن عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ رعايت اصول پدافندي در جامعه نهادينه شود و همه مردم آن را در زندگي شخصي و كاری خود بكار ببندند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل طی گفت و گویی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: موضوع پدافند غير عامل ريشه در فطرت تمام موجودات عالم دارد به طوري كه در طبيعت مشاهده مي كنيم هر موجودي براي اينكه از تهديد دشمن خود در امان بماند اقدام به هماهنگ سازي با محيط مي كند.
وي افزود: از ديرباز انسان هاي نخستين نيز با تدابير خاصي خود را از ديد دشمنانشان مخفي مي كردند كه از اين گونه اقدامات امروزه به عنوان پدافند غير عامل ياد مي شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل رعايت ملاحظات آن را عامل توسعه پايدار در كشور عنوان كرد و اظهار داشت: اگر در ساخت پروژه هاي صنعتي اين گونه ملاحظات رعايت نشوند با اولين حمله دشمن ازبين خواهند رفت و كشور نيز دچار مشكل خواهد شد.
سردار معصوم بیگی ، پدافند غير عامل را ارزان ترين ، صلح آميز ترين و كم هزينه ترين برنامه براي مقابله با دشمن عنوان كرد و اظهار داشت: امروز با رعايت اصول پدافندي مي توانيم بدون استفاده از سلاح و تجهيزات نظامي در مقابل دشمنان خود بايستيم و اقتدار ملي و قدرت بازدارندگي نظام جمهوري اسلامي را افزايش دهيم.
اين مقام ارشد انتظامي استان اصفهان افزود: با توجه به پيشرفت تكنولوژي و فناوري اطلاعات و ارتباطات، تنوع مسايل پدافندي نيز گسترده شده به طوري كه امروز ما در حوزه هاي جنگ نرم و مسايل زيست محيطي و بيولوژيكي نيازمند اقدامات دفاعي هستيم.
فرمانده انتظامی استان، با بيان اينكه پدافند غير عامل يكي از اصول مهم و حياتي براي جامعه ما به شمار مي آيد گفت: اين موضوع فقط مخصوص دستگاه ها و ارگان ها نيست بلكه فرهنگ رعايت اصول پدافندي بايد در جامعه نهادينه شود و همه مردم آن را در زندگي شخصي و كاری خود بكار ببندند.
سردار معصوم بیگی در خصوص اقدامات نيروي انتظامي استان در اين زمينه گفت: هم اکنون رعایت ملاحظات پدافندی در دستور كار مديران و كاركنان اين فرماندهي قرار دارد و در پايداري، مقاوم سازي و طراحي تاسيسات و نحوه نگهداري تجهيزات نیز به خوبی رعايت مي شود.
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: نيروي انتظامي به عنوان يكي از نيروهاي مسلح و مقتدر نظام جمهوري اسلامي براي اينكه بتواند در مواقع بحران و حملات نظامي نيروها، تجهيزات و تاسيسات خود را از تهديدات دشمن حفظ كند لازم است كه به موضوع پدافندغير عامل توجه ويژه اي کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر