کد خبر: 931169
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
دبیر شورای مناطق اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان :
به منظور ارائه طرح تفصیلی و آموزشی و توانمند سازی مناطق هشت گانه درتکریم ارباب رجوع ،نشست روسای مناطق با مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان در اداره کل استان برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان اصفهان :دراین نشست ابتدا حمید ایروانی دبیر شورای مناطق ضمن خیر مقدم گزارش کوتاهی از روند آموزش و توانمند سازی روسای شورای مناطق ارائه و هدف این نشست را هم اندیشی و همفکری دانست و افزود : با تشکیل این کارگروهها و مناطق هشت گانه تا بحال توانسته ایم گامهای اساسی و موثر در روند بهبود وضعیت سازمان در ارائه خدمات به مخاطبین محترم سازمان داشته باشیم .
وی استمرار اینگونه جلسات مناطق را باعث همدلی و مشارکت کلیه کارکنان سازمان دانست و از روسای مناطق همکاری و تلاش مضاعف را خواستار شد.
درادامه محسن سیفی به تشریح نرم افزار تهیه شده دراین خصوص که به صورت وب کنفرانس برگزارگردید پرداخت و ابعاد طرح توانمند سازی و آموزش کارکنان و بازدیدهای نظارتی و چگونگی استفاده از امکانات مربوطه را بیان نمود . وی افزود : طراحی فرآیندهای سازمانی می بایست در چها چوب استانداردهای به روز جهانی انجام گیرد.
محمد گورابی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان ضمن خوشنودی از اینگونه جلسات به استمرارآن اشاره کرد و افزود: برگزاری اینگونه جلسات می تواند فرآیند رو به رشدی را در ارائه خدمات که هدف اصلی و دغدغه این سازمان می باشد را داشته باشدو باعث همدلی و انگیزه بیشتر در کلیه همکاران محترم شود. ایشان بهره مندی از خرد جمعی کارکنان و مشارکت بیشتررا ازاولویت کاری دانسته و خواستارهمکاری کارکنان در تصمیم گیری و تصمیم سازی شد.
در پایان معاونین اداره کل استان و دبیران مناطق هشت گانه شورای اداری ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده خوداز اقدام ویژه مدیریت استان و حمایت های انجام شده در اجرای این طرح تقدیر و تشکر نموده و آمادگی خود را در بهبود و ارتقاء این طرح اعلام نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر