کد خبر: 929898
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته بانوان در اولین دیدار مقابل ژاپن در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا نسبت به کسب مدال طلای این تیم ابراز خوشبینی و اظهار امیدواری کرد که روند موفقیت‌های ورزش ایران که در سال 97 با درخشش تیم ملی فوتبال در جام جهانی اغاز شد و در بازی های آسیایی هم با 62 مدال همراه بود در بازی‌های پاراآسیایی 2018 هم استمرار یابد.
 
وزیر ورزش در پاراآسیایی جاکارتا

جوان آنلاین: مسعود سلطانی فر با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان والیبال نشسته بانوان ایران در برابر ژاپن اظهار کرد: اینجا واقعا آوردگاه انسان‌های با اراده است. والیبالیست‌های ما هم با اراده قوی و در دیداری پایاپایی و فشرده تیم پرقدرت ژاپن را شکست دادند.

وزیر ورزش و جوانان که از نزدیک نظاره گر این دیدار بود تصریح کرد: دختران والیبال نشسته ایران با انگیزه بودند و با شور و شعف و نشاط توانستند این دیدار را با برتری سه بر یک پشت سر بگذارند.

سلطانی‌فر بازخورد بازی امروز تیم ملی والیبال نشسته بانوان مقابل ژاپن را مثبت دانست و توضیح داد: با این بازی امیدوار شدم که بتوانند مدال خوشرنگ طلا را هم برای ورزش ایران به ارمغان آورند.

وزیر ورزش و جوانان کاروان خودباوری و امید را کاروان خوبی توصیف کرد و ادامه داد: آقایان در 13 رشته و بانوان در 9 رشته در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی 2018 شرکت کردند بطوری که یک سوم کاروان ایران را نیز خانم‌ها تشکیل داده‌اند که امیدوارم در ادامه روند رو به رشد و توسعه بتوانند در این دوره هم نتایج خوبی بگیرند.

سلطانی فر توضیح داد: در بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو 27 طلا و در مجموع کاروان ایران 80 مدال بدست آورد در بازی های پاراآسیایی اینچئون تعداد طلاها 37 و مجموع مدال ها 120 بود که ان‌شاءلله روند در سومین دوره روبه توسعه باشد و موفقیت های این ورزشکاران با اراده استمرار یابد تا دل مردم شاد شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌های سال جاری ورزش ایران در رشته های مختلف از جمله موفقیت تاریخی تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه اظهارکرد: در بازی‌های آسیایی هم کاروان ورزشی ایران رکورد 62 مدال را در مجموع بدست آورد که امیدوارم در بازی های پاراآسیایی 2018 هم موفقیت های ورزش ایران استمرار یابد و با نتایج خوب ورزشکاران دل مردم شاد شود  و این رویداد موجب تحکیم وحدت ملی و ارتقا غرور ملی باشد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار