کد خبر: 927527
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
اسودی خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشدید نظارت بر نحوه فروش نوشت‌افزار با هدف جلوگیری از گران‌فروشی و تخلف در آستانه مهرماه در این استان خبر داد.

بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: 54 بازرس این سازمان و اتاق‌‌های اصناف شهرستان ‌ها، بر نحوه عرضه و فروش نوشت ‌افزار، کیف و کفش در استان نظارت می‌کنند .

وی بیان کرد: این طرح از 19 شهریورماه تا 10 مهرماه به منظور بازرسی، نظارت بر قیمت، تامین و توزیع و خدمات اولویت ‌دار ویژه آغاز سال تحصیلی در این استان در حال اجرا است .

وی اجرای طرح گشت‌های مشترک را از جمله برنامه های اولویت‌دار به منظور رصد بازار و نظارت بر عملکرد صنوف ذکر و تصریح کرد: این گشت‌ها با همکاری اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت ، بهداشت و نیروی انتظامی انجام می‌شود .

اسودی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح نظارت بر نحوه فروش نوشت‌ افزار در استان سمنان، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوء استفاده ‌های احتمالی عرضه‌کنندگان نوشت افزار و جلوگیری از عرضه انواع نوشت ‌افزار تقلبی و غیراستاندارد وارداتی و برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در بازار با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و همچنین جلوگیری از هرگونه کمبود کالا، کم‌فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و بروز تخلف های احتمالی است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یاد آور شد: تمام واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف گرانفروشی، کم‌فروشی، نداشتن برچسب قیمت و ارایه نکردن فاکتور از سوی فروشندگان را با شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند .

وی همچنین از وجود دو واحد تولیدی نوشت‌افزار در این استان خبر داد و گفت: این دو واحد تولیدی نوشت ‌افزار در استان سمنان سالانه حدود 10 هزار تن انواع نوشت‌‌افزار تولید می‌کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر