کد خبر: 927000
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
سازمان امور اداری و استخدامی کشور طبق قانون مکلف شده است
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: هر نوع شفاف‌سازی موجب آسایش و آرامش مردم، تسریع در کارها و بهبود روابط بین مردم،دولت وحاکمیت است

سلمان خدادادی، در رابطه با اجرای کامل قانون آزادی اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی،اظهار داشت: بعد از تصویب قانون برنامه ششم توسعه همه‌ دستگاه‌ها موظف شدند در ارتباط با تمامی مسائل مالی حتی فیش حقوقی که محرمانه‌ترین موضوع برای کارمندان است شفاف‌سازی کنند، در این راستا سازمان امور اداری و استخدامی کشور قانوناً  مکلف شد سامانه‌ای جهت ثبت حقوق و مزایا و اطلاع رسانی راه اندازی کند. 

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مشکلات مردم عدم اطلاع از قوانین موجود در جامعه است و به همین دلیل به راحتی از افراد سودجو فریب می‌خورند. بدون شک هرگونه شفاف‌سازی باعث افزایش آگاهی مردم وکم‌تر شدن مشکلات جامعه خواهد شد. اجرای این قانون توسط سازمان تامین اجتماعی یک قدم بسیار مثبت، قابل تقدیر و تشکر است.

خدادادی ادامه داد: قانون برنامه ششم توسعه علی‌رغم اینکه سازمان‌ها را مکلف به شفاف سازی کرده و دولت نیز سامانه ثبت حقوق و مزایا را راه اندازی کرده است اما برخی از سازمان‌ها تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده اند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در جلسه‌ای که با مسئولین و کارشناسان سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم، لیستی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که شفافسازی را اجرا نکردند برای پیگیری در اختیار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. هر نوع شفاف‌سازی موجب آسایش و آرامش مردم، تسریع در کارها و بهبود روابط بین مردم،دولت وحاکمیت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر