کد خبر: 925424
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
صومی در مراسم معارفه رئیس بیمارستان امام رضا(ع):
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در بخش پرداخت اضافه‌کاری و معوقات کارکنان مراکز و پزشکان در مواقعی از سال با مشکل کمبود منابع مواجه هستیم که امیدواریم با تمهیداتی که در این راستا اندیشیده شده است، این مشکل را نیز به زودی حل کنیم.

محمدحسین صومی  در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز ضمن قدردانی از زحمات اسماعیل فرجی رئیس پیشین این مرکز، وی را مدیر و متخصصی موفق در سیستم درمانی و آموزش پزشکی تبریز دانست.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دکتر فرجی قبل از ورود به دانشگاه علوم پزشکی در حرفه معلمی، تعلیم و تربیت مشغول بوده، بعد وارد دانشگاه علوم پزشکی شده و به درجات عالی فوق تخصصی نائل گشته، از این رو علاوه بر پزشک متخصص و دلسوز، تبحر خاصی در آموزش و تعلیم دانشجویان علوم پزشکی دارند و جای خالی وی همواره در دانشگاه علوم پزشکی حس خواهد شد.

وی افزود: نقص‌های احتمالی و در موارد نادر بروز تخلف را نباید تعمیم به کل داده و نکات مثبت را نادیده بگیریم، در اکثر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها کارهای مثبت بسیاری نیز انجام می‌گیرد که باید این نکات نیز مورد توجه باشد.

صومی ادامه داد: در بخش پرداخت اضافه‌کاری و معوقات کارکنان مراکز و پزشکان در مواقعی از سال با مشکل کمبود منابع مواجه هستیم که امیدواریم با تمهیداتی که در این زمینه اندیشیده شده است، این مشکل را نیز به زودی حل کنیم.

این گزارش حاکی است، اسماعیل فرجی فوق تخصص غدد از سال 1395 سمت ریاست مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) را عهده‌دار بود که بعد از این محمد علیزاده متخصص تغذیه بالینی به عنوان رئیس جدید مرکز آموزشی درمانی امام رضا ( ع) تبریز جایگزین وی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر