کد خبر: 920940
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
شهردار شهر اسلامشهر:
شهردار اسلامشهر گفت:انتظار داریم تا برای زیباتر وبرجسته تر شدن شهرستان اسلامشهر، اخبار خوب را بیشتر پرورش دهند و شهرستان را با تمام واقعیتهای خوبی که دارد مطرح سازند .
بهاره عشقی صابر

حسین طلا شهرداراسلامشهر در مراسم آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر،ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید صارمی ونامگذاری امروز بنام این شهید عرصه خبر، اظهار کرد:خبرنگاران بایدمصادیق شهید صارمی را بعنوان الگو برای خود قرار دهند وبا شفاف سازی واطلاع رسانی در جامعه زندگی بهتری را برای همشهریان خود فراهم سازند.
طلا با اشاره به مراودات و تعاملی که بین مسئولین و خبرنگاران وجود دارد، افزود: خبرنگاری زمانی تجلی زیبایی پیدا می کند که پرسشگر با صدق و صفا و پاکی سوال خود را مطرح کند و پاسخ دهنده نیز با سعه صدر و وظیفه شناسی و صداقت پاسخ دهد و اگر این دوباهم باشند برای همه زندگی خوب و ایده آل مهیا می گردد.
شهردار اسلامشهر گفت: از شما خبرنگاران ممنونم که اشکالات و کوتاهی های ما مسئولین را در همین دنیا یادآوری می کنید،چرا که شاید این دنیا محل جبران باشد، اما بعد ها فرصتی برای جبران حق الناس نباشد.
وی با اشاره به اینکه اسلامشهر نوزدهمین شهر کشور به لحاظ تراکم جمعیت است، تاکید کرد: برند واقعی شهرستان اسلامشهر علی رغم جایگاهش در بین شهرستانهای دیگر ،در جای خودش قرار نگرفته و این در حالی است که شهرستان اسلامشهر 5/1 برابر بیشتر ازبرخی استانهای کشور جمعیت دارد.
طلا افزود: از خبرنگارانی که اخبار را به خوبی رصد می کنند، انتظار داریم تا برای زیباتر وبرجسته تر شدن شهرستان اسلامشهر، اخبار خوب را بیشتر پرورش دهند و شهرستان را با تمام واقعیتهای خوبی که دارد مطرح سازند .
شهردار اسلامشهر با اشاره به برخی اخبار ناگوار ونحوه بیان آنها تصریح کرد: دربیان اخبار ناگوار به گونه ای عمل کنیم تا باعث شکوفایی و رشد و طراوت وبرجسته ترشدن مجموعه شهر و شهرستان شویم.
وی ادامه داد: ممکن است صدها برابر برخی واقعیتهایی که در شهرستان اسلامشهر با آن مواجه می شویم ، در شهر تهران اتفاقاتی پیش آید، ولی ظهور و خبرش خیلی برجسته نمی شود که، شهر تهران راتحت شعاع خود قرار دهد، خبرنگاران ومسئولین باید سعی در مطرح شدن اسلامشهر از جنبه های خوب آن باشند .
این مقام مسئول با اشاره به برخی مشکلات خبرنگاران و مشکلات مسکن آنها عنوان کرد: اگر مجموعه خبرنگاران شهرستان که در حوزه معیشت دچار مشکل هستند، تعاونی مسکن تشکیل دهند ما نیز در حوزه شهرداری و با حمایتهای اعضای شورای شهر با تمام توان کمک خواهیم کرد واز فرماندار اسلامشهر نیز درخواست داریم تابه دستگاه های ذیربط دستورات مربوط را در زمینه همکاری با تشکیل سریع تر تعاونی مسکن و برطرف شدن مشکل معیشت خبرنگاران صادرنمایند.
شهردار اسلامشهردرپایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این دور هم نشستن ها، موجب فراهم شدن بستری برای زندگی بهتر در جامعه شده و قدردان یکدیگر بوده عاقبتمان ختم به خیرگردد.
لازم به ذکر است که درمراسم آیین تجلیل ازخبرنگاران واصحاب رسانه که به همت فرماندار، شهردارو اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر برگزار شد، دوتن از خبرنگاران به نمایندگی به بیان مشکلات خبرنگاران در زمینه های پاسخگو نبودن برخی مسئولین ادارات ، نداشتن بیمه ومسکن، تعلق یافتن آگهی ها به افراد خاص ، کمبود درآمد و مشکلات ثبت در خانه مطبوعات و صدور پروانه و ... درشهرستان پرداخته و از مسئولین خواستار همکاری بیشتر شدند تا خبرنگاران بتوانند با فراغ خاطر بیشتر و بهتر به انعکاس اخبار شهرستان بپردازند.
گفتنی است در پایان این مراسم مسئولین حاضر، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاشهای و زحمات بی شائبه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر شهرستان اسلامشهر تقدیر و تجلیل بعمل آوردند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر