کد خبر: 915723
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
تیبو کورتوا

سنگربان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک از احتمال بازگشت خود به فوتبال اسپانیا و پیوستن به رئال سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسکای اسپورت، تیبو کورتوا، سنگربان تیم‌ ‌ملی فوتبال  بلژیک و چلسی از گزینه‌های اصلی پیوستن به رئال مادرید در دو سه فصل اخیر بوده است.

به نظر می‌رسد  که این سنگربان با تجربه دوست دارد که پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

این سنگربان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک بعد از پیروزی برابر ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت‌: خوشحال هستم که در این دیدار هم توانستیم به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. بازی سختی بود اما خوشبختانه در نهایت پیروز شدیم.

کورتوا درباره احتمال حضور در رئال مادرید، بیان‌ کرد: من پیش از این هم گفتم که بعد از جام جهانی روسیه درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. خانواده‌ام در اسپانیا زندگی می‌کنند و بسیار دوست دارند که من هم کنار آن‌ها باشم اما این بدین معنا نیست که لندن را دوست ندارم.

او ادامه‌ داد: برای نزدیک شدن به خانواده‌ام هر تصمیمی که لازم باشد می‌گیرم. آن‌ها در مادرید زندگی می‌کنند و من در لندن. باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز چیزی مشخص نیست.

سنگربان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک قبل از پیوستن به چلسی در اتلتیکومادرید  بازی می‌کرد و با پیراهن این تیم بود که خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد و مورد توجه چلسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار