کد خبر: 914396
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
پیام تسلیت فرمانده سپاه عاشورا درپی درگذشت پدر شهید صادق عدالت اکبری؛
فرمانده سپاه عاشورا گفت: حاج‌رضا عدالت اکبری در ایام فتنه سال‌های 78 و 88 شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه ها داشت.

به دنبال درگذشت حاج رضا اکبری از فرماندهان سابق رده‌های مختلف سپاه عاشورا، یادگار دوران دفاع مقدس و پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت، فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی این واقعه‌ تلخ را به خانواده‌ او و مردم آذربایجان‌شرقی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر عروج یکی دیگر از یادگاران درخشان عرصه جهاد و شهادت، برادر عزیزمان پاسدار حاج‌رضا عدالت اکبری، مایه غم و اندوه فراوان گردید. 

تیم پیام می‌افزاید، مردم انقلابی تبریز این مرد نستوه را به مجاهدت و خدمت در راه انقلاب می‌شناسند و به حق که این‌گونه است. این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد.

در ادامه این پیام آمده است: خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد. در ایام فتنه سال‌های 78 و 88 این فرمانده بزرگ، شبانه‌روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه‌انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه‌ها داشت. 

این پیام می‌افزاید: زندگی شرافتمندانه لایق این‌چنین عزیزانی است که حتی در این راه از تقدیم صادق، فرزند پاسدار خویش نیز دریغ نکرد و ابراهیم وار اسماعیل خویش را به قربانگاه سرزمین شامات فرستاد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مستضعفان عالم، غریبانه و در اوج عزت به جمع شهدای جبهه جهانی مقاومت پیوست.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرده است: برای آنانکه در هوای انقلاب و ولایت نفس می‌کشند عجیب نیست که در تشییع فرزند خویش با لبخند رضایت از فرزند، استوار و نستوه به استقبال پیکر خونین صادق برود. 

عابدین خرم تصریح کرده است: یادگاران واقعی مکتب روح الله این‌ها هستند که خم به ابرو نیاورده و مصداق واقعی«الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» هستند. به روح این عزیز و فرزند شهیدش سلام و صلوات می‌فرستم و به همسر صبور و فرزندان ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند برایشان صبر مسئلت می‌کنم.

 حاج رضا عدالت‌اکبری در طول هشت سال دفاع مقدس در رده‌های مختلف سپاه و لشکر 31 عاشورا خدمت کرد و از فعالان فرهنگی و عقیدتی بسیج بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر