کد خبر: 912852
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

خانواده‌هاي دانشمندان شهيد هسته‌اي پيش از ظهر روز جمعه، 25 خرداد ماه 97 مصادف با عيد سعيد فطر با رهبر انقلاب ديدار و گفت‌وگو كردند. در اين برنامه كه در حاشيه‌ ديدار مسئولان نظام و سفراي كشورهاي اسلامي برگزار شد، خانواده‌هاي شهيدان شهرياري، علي‌محمدي، رضائي‌نژاد و احمدي‌روشن حضور داشتند.
مادر شهيد احمدي روشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در توصيف اين ديدار صميمانه مي‌گويد: بعد از مراسم عيد فطر چون علي، فرزند شهيد همراه ما بود، از آنجايي كه علي هميشه دوست دارد آقا را از نزديك ببيند، درخواست كرديم و بعد ما به همراه ديگر خانواده شهداي هسته‌اي در بيرون از فضاي مراسم با آقا ديدار داشتيم و عيد را به ايشان تبريك گفتيم.
وقتي حضرت آقا از محوطه مراسم اصلي بيرون آمدند، از آنجايي كه ايشان خودشان هيچ‌گاه به خانم‌ها نگاه نمي‌كنند، رو به همراهشان گفتند: خانم‌ها را معرفي كن. بعد از معرفي‌، علي آمد جلو و آقا خيلي از ديدن علي خوشحال شدند و به علي گفتند: ماشاءالله چقدر بزرگ شده‌اي! احوال‌پرسي كردند و از علي پرسيدند:كلاس چندمي؟ گفت: كلاس پنجمم. بعد حاج آقاي احمدي روشن(پدر شهيد) آمدند جلو، پيش آقا. حاج آقا وقتي حضرت آقا را مي‌بينند ديگر عنان از كف مي‌دهند. آقا را بغل كردند. وقتي دستشان پشت شانه آقا قرار گرفت، طبق معمول چون محافظ آقا بايد در اين موارد مراقب باشد، دست حاج آقا را كنار كشيد.
من گفتم: آقا ببخشيد حاج آقا شما را كه مي‌بينند يادشان مي‌رود كه نبايد اين كار را بكنند. حضرت آقا فرمودند: ايرادي ندارد. بچه‌ها حساسند. همه خانواده‌ها را ديدند، احوال‌پرسي كردند و عيد را تبريك گفتند. حاج آقا چند كلمه‌اي مي‌خواستند با حضرت آقا صحبت كنند. آقا به حرف‌هايشان گوش دادند و با توضيحاتشان طبق معمول آرامشي به ايشان دادند. مثل هميشه از همه خانواده‌ها دلجويي كردند.
رحيم احمدي روشن، پدر شهيد احمدي روشن هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم با اشاره به صحبت‌هايش در اين ديدار خصوصي مي‌گويد: من در اين ديدار مقداري با حضرت آقا راجع به جريانات پيش آمده در مورد مسائل هسته‌اي و مشكلاتي كه در اين زمينه پيش آمده با حضرت آقا درد دل كردم. ايشان هم دلجويي كردند و اميد دادند كه: ان‌شاالله آينده، آينده روشني خواهد بود و مشكلي نيست. اين مشكلات برطرف مي‌شود.
شهره پيراني همسر شهيد هسته‌اي داريوش رضايي‌نژاد و مادر آرميتا هم در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي با اشاره به اين ديدار نوشت: بيت جايي است كه جناح‌بندي‌هاي سياسي در آنجا رنگ مي‌بازد. اين برداشت من از مناسباتي است كه در حاشيه‌هاي ديدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبري مي‌بينم. گاهي كه در اين ديدارها زودتر مي‌رسيم، فرصت به نظاره نشستن اين مناسبات بهتر فراهم مي‌شود. اين بار مثل هميشه ما نزديك دري نشسته بوديم كه اغلب مسئولان پيشين و كنوني نظام از آن وارد حسينيه حضرت امام خميني(ره) مي‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار