کد خبر: 910658
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران گفت: شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه براي سهولت در تردد نمازگزاران و راهپيمايان روز قدس، از ابتداي صبح روز جمعه 18 خرداد ماه 97 تا پايان مراسم در خطوط يك، دو، سه، چهار و پنج متروي تهران و حومه به صورت رايگان ارائه خدمت خواهد كرد

فرنوش نوبخت افزود: بيشترين افزايش سرويس‌دهي در خط 4 متروي تهران كه در مسير راهپيمايي قرار دارد، انجام خواهد شد و به اين منظور فاصله حركت قطارها در اين خط متروي تهران از ساعت 9 صبح تا پايان مراسم از هشت دقيقه به پنج دقيقه كاهش مي‌يابد؛ همچنين تمامي ايستگاه‌هاي خط 4 متروي تهران به ويژه ايستگاه‌هاي ميدان انقلاب اسلامي، تئاتر شهر، شادمان، توحيد، دكتر حبيب‌الله، استاد معين آماده ارائه خدمات‌رساني مناسب به شهروندان محترم خواهند بود.
نوبخت خاطرنشان كرد: شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه آمادگي دارد تا در صورت نياز براي سرويس‌دهي مناسب‌تر به مسافران و شهروندان محترم قطارهاي فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام كند.
مجتبي يزداني، معاون خدمات شهري شهرداري تهران هم استقرار 192 نيرو، 45 دستگاه خودروي سبك و سنگين و 51 دستگاه موتورسيكلت در 96 نقطه، خدمات‌رساني رايگان 30 دستگاه تاكسي ون در چهار مسير راهپيمايي، آغاز خدمات‌رساني اتوبوسراني از ساعت 9 صبح از مبادي پيش‌بيني شده به محل برگزاري مراسم و خدمات رساني رايگان مترو در تمامي خطوط و كاهش زمان به چهار دقيقه را از ديگر تمهيدات در نظر داشته شده براي روز قدس اعلام كرد.
همچنين سردار محمدرضا، مهماندار رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ محدوديت‌هاي تردد و توقف در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) را اعلام كرد و افزود: محدوديت‌هاي تردد در اين مراسم از ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 14 خرداد اعمال مي‌شود، تصريح كرد: تردد خودروهاي سنگين از محور جنوب به شمال جاده قديم قم از پل قاسم‌آباد به سمت شمال ممنوع است و خودروها جهت ورود به تهران به‌سمت كمربندي ورامين هدايت خواهند شد. همچنين تردد خودروهاي سنگين از محور شمال به جنوب شهيدرجايي از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع است و خودروها به سمت آزادگان غرب و شرق هدايت خواهند شد.
گفتني است در روز مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) هم مترو و هم شركت اتوبوسراني خدمات ويژه‌اي را به شركت‌كنندگان در مراسم ارائه خواهند كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار