کد خبر: 910392
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تغییر شیوه برگزاری امتحانات نهایی در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ خبر داد و گفت: ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه اول این استان از ۱۹ خردادماه آغاز می‌شود.

محمد دستورانی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سال جاری که به ریاست استاندار و با شرکت جمعی از مدیران آموزش و پرورش مناطق شهرستان‌ها و معاونان این اداره کل در سالن غدیر استانداری سمنان تشکیل شد، از برگزاری امتحانات نهایی ۶ هزار دانش‌آموز در ۴۰ حوزه امتحانی استان سمنان در کمال امنیت و آرامش خبر داد و افزود: امروز آخرین امتحانات این دانش‌آموزان بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان پایه اول در این استان، از ۱۹ خردادماه آغاز می‌شود.

وی گفت: اولویت بعدی ما در امر آموزش و پرورش اجرای پروژه مهر و آماده شدن برای سال تحصیلی سال ۹۸_۹۷ است که در این پروژه گردش فضاهای آموزشی، تحویل تجهیزات و تجهیز مدارسی که از امکانات کمتری برخوردارند را در برنامه داریم که نیازمند حمایت‌های استانداری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اذعان داشت: تغییر شیوه برگزاری امتحانات نهایی از دیگر مواردی است که در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ شاهد آن خواهیم بود.

دستورانی افزود: این تصمیم وزارت آموزش و پرورش با هدف کاهش فاصله‌ها تا زمان برگزاری امتحانات و حذف واسطه‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: مقرر شد سؤالات امتحانات نهایی توسط فایلی همزمان نیم ساعت قبل از برگزاری امتحان و زمانی که تمام دانش‌آموزان در محل امتحان نشسته‌اند، برای رئیس حوزه امتحانی ارسال و سپس تکثیر و توزیع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: در این خصوص نیز تجهیز کردن ۴۰ حوزه امتحانات در این استان، تجهیز حراست استان و شهرستان‌ها و نیز روابط عمومی‌ها به سیستم موردنیاز، از مواردی است که حمایت استانداری و مدیریت توسعه و تجهیز مدارس استان و نیز نگاه ویژه فرمانداران در شهرستان‌ها را می‌طلبد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر