کد خبر: 906153
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
نيروي انتظامي در آستانه حلول ماه مبارك رمضان در اطلاعيه‌اي ضمن تبريك فرارسيدن اين ماه بزرگ، در جهت تكريم و تعظيم شعائر اسلامي، عموم هموطنان را به رعايت مواردي دعوت كرد.

به گزارش پليس در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: انتظار مي‌رود براي تقويت مراتب خويشتنداري، تحكيم پيوندهاي ايماني و گسترش ارزش‌هاي اخلاقي، هنجارهاي ديني و به ويژه عفاف و حجاب در محيط‌هاي عمومي با دقت بيشتري از سوي همگان رعايت شود. بديهي است با معدود افرادي كه به نحو مشهودي هنجارشكني كنند، برخورد قانوني لازم صورت خواهد گرفت.
براساس احكام نوراني اسلام، لازم است تمام كساني كه داراي عذر‌شرعي هستند از خوردن، آشاميدن و استعمال دخانيات در ملأ‌عام خودداري كنند.
متصديان هتل‌ها، مهمان‌پذيرها، رستوران‌هاي بين راهي، پايانه‌ها، فرودگاه‌ها و ايستگاه‌هاي راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذي‌ربط، ضمن رعايت شئون اسلامي و پوشش فضاي خود مي‌توانند به مسافران ارائه خدمات دهند. ساير رستوران‌ها و مراكز پذيرايي از اذان صبح تا هنگام افطار پذيراي مشتري نخواهند بود. نيروي انتظامي نسبت به ارتقاي امنيت معابر، بوستان‌ها و تسهيل در رفت و آمد وسايل نقليه به ويژه در زمان افطار و شب‌هاي قدر توجه ويژه‌اي كرده و دستورالعمل‌هاي ترافيكي به تفكيك هر استان اعلام مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار