کد خبر: 906121
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
نماینده اصلاح‌طلب تهران:
عضو فراكسيون اميد مجلس گفت: اگر احساس كنيم اروپايي‌ها مي‌خواهند فقط پوسته برجام را نگهدارند يك هفته هم براي رايزني لازم نيست.

مصطفي كواكبيان نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بدعهدي و نقض عهد برجامي امريكا، اظهار داشت: بنده اساساً آدم بدبيني نيستم اما در روند برجام ما ديديم كه اروپايي‌ها مدام چشمشان به امريكا بود. وي افزود: در طول اين مدت خيلي كارهاي جدي صورت نگرفته است، لذا عقيده بنده بر اين است كه خيلي وقت‌مان را تلف نكنيم، كارهاي جدي بايد از الان به بعد باشد.
عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: حال وقت آن است كه با اروپايي‌ها مذاكره كنيم ببينيم آنها هم به تعهدات خود عمل مي‌كنند يا خير. كواكبيان همچنين يادآور شد: صحبت ما اين است كه ترامپ يكسري مشكلات دروني داشت كه قبل از رياست جمهوري‌اش و در دوران تبليغات انتخاباتي خود هم مي‌گفت ما مي‌خواهيم از برجام خارج شويم و مي‌خواهيم آن را پاره كنيم.
اين نماينده مجلس دهم با اعتقاد بر اينكه ترامپ مدام به دنبال فرصت مي‌گشت تا بدعهدي خود را ثابت كند، حال اين فرصت را گير آورده است و فكر مي‌كند براي دوشيدن امثال عربستان و خوشايندي رژيم صهيونيستي كار خوبي است، اضافه كرد: من مطمئنم اگر ما در آينده خوب عمل كنيم مي‌توانيم ترامپ را پشيمان كنيم.
عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سؤال كه فكر مي‌كنيد آيا مذاكره با اروپايي‌ها پاسخ مي‌دهد يا مانند امريكا باز هم بدعهدي خواهيم ديد، ‌گفت: بايد اين خوش‌بيني را داشت اما اگر احساس كرديم كه فقط مي‌خواهند پوسته را نگه دارند يك هفته هم بيشتر لازم نيست رايزني كنيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار