کد خبر: 902099
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی مطرح کرد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کشور های بیگانه برای رخدادهای پوچ خود هویت سازی کرده و آن را به رخ جهانیان می‌کشند، گفت: ملت ایران باید رخدادهای غرور آفرین خود را در قالبی زیبا به تصویر کشیده و هویت سازی کنند تا هویت ایرانی به خوبی نشان داده شود.

به گزارش جوان، علیرضا رادفر در پنجمین محفل خاطره‌ها که در محل سالن همایش‌ های استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل مکتوب نکردن فرهنگ گذشته، هویت نسل حاضر خالی است و جای آن را مطالبی پر کرده که از واقعیت دور بوده و فرهنگی جعلی را به نسل آینده منتقل می‌کند.

وی دفاع مقدس را از بزرگترین هویت ملت ایران خواند و افزود: اگر اثرات دفاع مقدس مکتوب نشود همانند جنگ ایران و روم توسط بیگانگان به دروغ نگاشته می‌شود.

رادفر با اشاره به اینکه کشور های بیگانه برای رخدادهای پوچ خود هویت سازی کرده و آن را به رخ جهانیان می‌کشند، گفت: ملت ایران باید رخدادهای غرور آفرین خود را در قالبی زیبا به تصویر کشیده و هویت سازی کنند تا هویت ایرانی به خوبی نشان داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی تاریخ 8 سال دفاع مقدس را درسی برای فرماندهان و نسل آینده دانست و گفت: با نگاه به دفاع مقدس جنگ و مبارزه را سرلوحه قرار نمی دهیم بلکه بندگی، اخلاقیات و انجام رسالت در روحیه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می تواند در تربیت فرزندانمان و نسل آینده موثر باشد.

رادفر خاطرنشان کرد: وجود فضایل اخلاقی مهدی باکری را از سایر شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس متمایز ساخته و شخصیت وی را برجسته می‌سازد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر