کد خبر: 901477
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی خبر داد؛
مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی از بهره‌مندی حدود 10 هزار نفر طی 15 روز نخست سال جاری از خدمات درمانی بیمارستان رضوی خبر داد.

دکتر رضا سعیدی ضمن اعلام این خبر، بیان کرد: با توجه به تعطیلی بسیاری از مراکز درمانی و خدمات‌رسان به بیماران در ایام تعطیلات نوروزی و به ویژه حضور حداکثری شیفتگان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس، طی جلسات متعدد و با تقسیم وظایف در بیمارستان رضوی بر عدم وقفه در ارائه خدمات درمانی حتی در لحظه تحویل سال نو تأکید فراوانی شد.

وی افزود: بر همین اساس، تمامی واحدهای درمانی این پارک درمانی در تمام ساعات شبانه روز به مراجعان خدمات لازم را ارائه کرده و از روز پایانی سال گذشته تا پایان روز 14 فروردین سال جاری بیش از 9 هزار و 800 نفر از خدمات درمانی این واحدها بهره‌مند شدند.

دکتر سعیدی اظهار کرد: با توجه به موقعیت مکانی این مرکز درمانی در مجاورت یکی از محورهای مواصلاتی به مشهد مقدس، در این ایام حدود 2 هزار نفر به اورژانس این مجموعه مراجعه کرده و هفت نفر به صورت موفق احیاء شده‌اند.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی پیوسته پزشکان در کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در این ایام، گفت: بیش از 1400 نفر در 15 روز نخست سال جاری از این کلینیک‌ها خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

دکتر سعیدی بیان کرد: هم‌چنین در این ایام، میزبان به دنیا آمدن 85 نورسیده بوده‌ایم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار