کد خبر: 900735
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه با تأکید بر اهمیت حجاب و عفت در اسلام و روایات متعدد قرآن کریم گفت: مسئله حجاب، پوشش و عفت سخن ساخته طلبه و روحانیون نیست بلکه حجاب یکی از مسلمات دین و ضروریات اسلام و وحی الهی به پیامبر اکرم (ص) است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: حجاب در ادارات مورد توجه قرار گیرد همانگونه که به وقت شناسی و سایر امور کارکنان توجه می شود.

وی با تأکید بر اهمیت حجاب و عفت در اسلام و روایات متعدد قرآن کریم تصریح کرد: مسئله حجاب، پوشش و عفت سخن ساخته طلبه و روحانیون نیست بلکه حجاب یکی از مسلمات دین و ضروریات اسلام و وحی الهی به پیامبر اکرم (ص) است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه عده ای در کشور در صدد مقابله با حجاب و عفت و از بین بردن آن در کشور هستند، ادامه داد: وظیفه حکومت اسلامی است که جلوی بروز گناه را در جامعه بگیرد.

صدقه در دنیا عامل دفع بلا است

امام جمعه ارومیه به اهمیت صدقه دادن اشاره کرد و گفت: صدقه در دنیا عامل مهمی در دفع بلا و در آخرت مقام و منزلتی برای انسان است چه خوب است مردم به صدقه دادن عادت کنند تا بر اساس روایات ائمه از بسیاری از بلایا مصون بمانند.

وی ادامه داد: براساس آیات و روایات متعدد، در عالم محشر هیچ عملی در محضر خداوند مخفی نمی ماند و همه اعمال انسانها آشکار شده و خداوند به حساب اعمال انسانها بی هیچ ستمی رسیدگی می کند و انسانها کیفر و یا پاداش اعمال خود را می بینند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر