کد خبر: 896919
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه:
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: رسانه ها به نفع شهر و استان قلم زده و صادقانه و منصافه نقد کنند و از نقد مغرضانه بپرهیزند.

به گزارش جوان، احد یوسفی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب که به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ارومیه در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسمات فرهنگی و رسانه ای در فرهنگسرای رسانه بهانه ای برای گردهمایی اصحاب رسانه است تا این مکان به معنای واقعی به پاتوق خبرنگاران تبدیل شود.

وی ابراز امیدواری کرد: فعالیت های و برنامه های فرهنگسرای رسانه بر اساس سیاست های آن محقق شده و موجب ارتقاء دانش رسانه ای شهر شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تأکید کرد: رسانه ها به نفع شهر و استان قلم زده و صادقانه  و منصافه نقد کنند و از نقد مغرضانه بپرهیزند؛ متاسفانه امروزه در فضای مجازی بدون محدودیت و رعایت آداب و شئونات مطالبی منتشر می شود که این امر رسالت رسانه های رسمی را مضاعف تر می کند.





احد یوسفی گفت: رسانه های رسمی مجازی و مکتوب باید در قبال کارشکنی های فضای مجازی، محتوای لازم را تولید و اگاهی لازم  و صحیح را به جامعه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای رسانه بستر و زیرساختی است تا رسانه های رسمی و موثر پای کار آمده و با همفکری و هم افزایی سیاست های پیشگیرانه را در قبال فعالیت های مغرضانه در فضای مجازی طراحی و اجرایی کنند.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر