کد خبر: 895952
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
سردار غیب پرور در کنگره شهدای عشایر کشور:
سردار غیب پرور در این مراسم گفت: همه شهدا یک مطلب را ثابت کردند و ان یاری ولایت تحت هر شرایطی است که اگر با ولایت جامعه باشید فتح و ظفر قطعی است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، لحظاتی قبل کنگره شهدای عشایر کشور در سالن امام خامنه‌ای اهواز با حضور هزارن نفر از عشایر و اقوام مختلف کشور و باسخنرانی سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار غیب پرور در این مراسم گفت: همه شهدا یک مطلب را ثابت کردند و ان یاری ولایت تحت هر شرایطی است که اگر با ولایت جامعه باشید فتح و ظفر قطعی است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) خاطر نشان کرد: حضرت زهرا اولین کسی است که در دفاع از حرم ال الله قیام کرد و با تمام وجود از حریم امیرالمومنین دفاع نمود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع حضرت زهرا(س) دفاع از همسر و فرزندان و یا دفاع از خانه چند متری محقر نبود بلکه دفاع از امامت و ولایت بود که اگر ان بانوی بزرگوار به صحنه نمی امد مظلومیت امام علی(ع) را چندین برابر می‌نمود.

وی با گرامی داشت شهید مرتضی حسین پور شهید شاخص عشایری کشور در سال 1396 عنوان نمود:اصل اقدام شهدا پیمان بر ماندن کنار ولی و یاری ولی در تمام شرایط سختی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین افزود: اگر میخواهیم شهدا را معرفی کنیم باید بگوییم انها شاگردان ممتاز حضرت زهرا(س) هستند فلذا همچون ان بانوی بزرگوار سختی ها و رنج ها را با جان و دل تحمل کردند.

جانشین فرمانده کل بسیج در امور بسیج با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادبود یادواره های شهدا در سراسر کشور تصریح کرد: عنصر اصلی کلام ما در یادواره های شهدا برای اثربخشی این یادواره ها این است، در این یادواره ها از ولایت گفت تمام مشقات شهدا به عشق ولایت بوده و هست.

وی همچنین با اشاره به اسلام ناب تاکید کرد: شهدا برای اسلام ناب محمدی قیام کردند نه اسلام امریکایی و اسلام ناب همان اسلام ولایت علوی حسینی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در طول قیامت هرجایی اقتضا کرد حامیان ولایت قیام کردند اما اراده الهی بر این قرار گرفت که با دستان اما عزیزمان اسلام احیا شود که امام (ره) محی الدین و مجد الاسلام بود که پس از قرن های متمادی انوار درخشندگی دین را به دلهای انسانهای تشنه تاباند.

وی همچنین با اشاره به تلاشها و فتنه های مکرر دشمنان تصریح کرد: در برابر عظمت و اثار شگرف انقلاب اسلامی دشمن لحظه ای بیکار نمی‌نشیند چون دشمن تحمل اسلام ناب را ندارد.

سردار غیب پرور در همین خصوص ادامه داد: دشمن می‌داند که انسان مومن ولایت مدار سست و تنبل نبوده و در برابر  جبهه استکبار می ایستد چرا که مومن حقیقی در فکر اعتلای اسلام ناب است.

وی با اشاره به فرمایش اما(ره) که می فرمایید شهید نظر میکند به وجه الله خاطرنشان کرد: ما شهیدان را همواره در رابطه عمیق انها با ولایت شناخته و می شناسیم.

 جانشین فرمانده کل بسیج در امور بسیج با توجه به حضور ارزشمند اقوام گوناگون در این یادواره شهدا تصریح کرد: قومیت ها در انقلاب اسلامی  نمی‌توان نادیده گرفت و حضوروحدت امیز اقوام از معجزات انقلاب است.

وی به حضور عشایر در عرصه های گوناگون انقلاب اشاره نموده و اظهار داشت: تقدیم 10 هزار شهید عشایر و حضور عشایر در دفاع ارحرم حکایت از حضور غیرت‌مندانه عشایر عزیز ما درصحنه های گوناگون انقلاب دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های امریکایی ها علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: امریکایی ها و جبهه استکبار در اغاز انقلاب تا کنون هیچ گاه دست از دشمنی برنداشته اند از جنگ نظامی تا حصر اقتصادی و ناتوی فرهنگی همگی تلاشهایی است که امریکه علیه مردم عزیز کشورمان روا داشته اند.

وی افزود: دشمن، دین و اعتقاد ما را نشانه گرفته و انها می‌خواهند نام پیامبر و ائمه را از ما بگیرند و قطعا به کمتر از این هم راضی نمی شوند.

سردار غیب پرور به اشاره به اثار ارزشمند انقلاب اسلامی در سراسر گیتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی زنده نمی ماند مگر اینکه جامعه انقلابی بماند و انقلابی بود یعنی پشت سر رهبری حرکت کردن.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خانواده های شهدا بار دیگر اثبات کردند کلام امام عزیزمان را، که مردم عصر ما از مردمان زمان رسول خدا و امیرالمومنین پیشتازتر هستند.

وی عنوان کرد: قوم بختیاری عرب شجاع و تمام اقوام و نژاد ها به شهدا افتخار کرده و در تداوم انقلاب اسلامی مقاومت می کنند.

جانشین فرمانده کل بسیج در امور بسیج تصریح کرد: ما مردان مردی هستیم که امده ایم تا پای ارمان های سید الشهدا بایستیم و بگویی تا جان در بدن داریم پای رهبری عزیزمان ایستاده ایم و این پایمردی ما نشان از تجدید امر فرج دارد.

گفتنی است در این مراسم از تمر یادبود شهید شاخص بسیج عشایری شهید مرتضی حسین پور رونمایی شده و از خانواده این شهید و همچنین خانواده سردار شهید یسد علی هاشمی تقدی به عمل امد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار