کد خبر: 893257
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:مردم‌داری و توجه به نیازهای مردم جزو وظایف اصلی فرمانداران است.
رحیم شهرتی‌فر  در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان شبستر، مردم‌داری و توجه به نیازهای مردم را جزو وظایف اصلی فرمانداران دانست و اظهار داشت: نظارت عالی بر دستگاه‌ها و تأمین امنیت شهرستان بر عهده شخص فرماندار است که در کنار آن عمل به سیاست‌های دولت تدبیر و امید، توجه به بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد همچنین عنایت ویژه به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان ضروری است.

وی افزود: در کنار وحدت جمعی، ثبات حاکم بر جامعه و امنیت مثال‌زدنی را باید برکت دانسته و قدردان مردم و مسؤولان باشیم ضمن آنکه در جهت افزایش فعالیت اقتصادی، خروج از رکود و جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه‌های پراکنده همت کنیم که این مسؤولیت متوجه تمام مسؤولان و در رأس آنها متوجه فرمانداران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انتظار داریم رضایت مردم تأمین شده و در درجه اول به سیاست‌های ابلاغی کلان نظام که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و سیاست‌های دولت محترم توجه ویژه شود.

وی بر توجه به اهداف والای انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و اظهار داشت: با وجود مانع‌تراشی دشمنان نظام به حمد و قوه‌الهی شرایط را تا این برهه به خوبی پیش برده‌ایم از این رو نیاز است علت دشمنی و شرح دشمنی دشمنان نظام را توضیح دهیم تا جوانان بدانند مسؤولان امر متوجه اوضاع بوده و برای خروج از بحران برنامه‌ای مدون دارند.

وی، از فرمانداران خواست به عنوان نماینده دولت نظارت کافی به دستگاه‌های دولتی داشته باشند.

منصور طالب‌پور فرماندار سابق شبستر هم در این مراسم ضمن قدردانی از همدلی و همراهی مردم و مسؤولان به ویژه امام جمعه شبستر تصریح کرد: طی مدت مسؤولیتم سعی و اهتمام ویژه‌ای در عملی کردن سیاست‌های دولت داشتم که همان سیاست‌های اعتدال و امید بود.

حجت‌الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر هم با اشاره با آغاز ایام‌الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: انقلاب اسلامی تداوم حرکت پیامبر و اهل بیت(ع) است و نعمت بزرگی است که به حکم عقل و شرع باید از این نعمت حراست و حفاظت کنیم.

وی، اتحاد موجود در جامعه را یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن در صدد ضربه زدن به ایمان و باور مردم است و اعتقادات اصلی و زیربنایی را هدف گرفته است.
 
امام جمعه شبستر، از زحمات آقای طالب‌پور تشکر کرد و صداقت وی در برخورد با مردم و مسؤولان و عمل به آرمان‌های نظام را مهم‌ترین صفت بارز وی دانست.

وی افزود: باید به مسؤولیت‌ها به عنوان امانت نگاه کنیم.

امام جمعه شبستر، از خدمات کوتاه مدت منصور طالب‌پور تشکر کرده اما از جابه‌جایی نابهنگام آن انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانیم چه تقدیری شد و این فرد خاص و مخلص به اسلام، مسلمین و جامعه را عوض کردند.

وی، از مسؤولان خواست همیشه و در هر حال خدمتگزار مردم باشند که خدمت به مردم همان خلق‌الله است.

حسن مستفید، فرماندار جدید شهرستان شبستر رسالت خود را تلاش در جهت پیشبرد اهداف نظام و سیاست‌های دولت در سایه همدلی و همکاری مردم و مسؤولان شهرستان دانست.

مستفید، دارای سوابق مدیریتی از جمله معاون شهردار، معاون فرماندار سراب، بخشدار و فرماندار هشترود بوده و در رشته مدیریت فارغ‌التحصیل و دارای مدرک مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است.

در پایان این مراسم حسن مستفید به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی و از خدمات 18 ماهه منصور طالب‌پور قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر