کد خبر: 892977
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی داخل سالن

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا از 12 بهمن ماه در مجموعه آفتاب انقلاب آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از 12 تا 14 بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها حدود 300 ورزشکار از 26 کشور مختلف حضور خواهند داشت. این رقابت‌ها در نوبت صبح برای زنان و در نوبت عصر برای مردان در مجموعه آفتاب انقلاب پیگیری می‌شود.

در بخش مردان علی ثمری، شاهین مهر دلان و شاهین جعفری در پرتاب وزنه، محمد بنی آدم و حسین فلاح در پرش با نیزه، کیوان قنبرزاده، محمد رضا وظیفه دوست و رضا سلیمی در پرش ارتفاع، علیرضا خالدی،  مهدی قائدزاده و محمد ارزنده در پرش طول، وحید صدیق و متین مداحی در پرش سه گام، میلاد میری، علی محبی و محمد معتمد نیا در هفتگانه، حسن تفتیان، رضا قاسمی- محمد چشمه زار در ماده 60 متر، علی خدیور، سجاد هاشمی آهنگری و رضا کاشف در ماده 400 متر،  امیر مرادی، پژمان یارولی و حمید تشکری در 800 متر، مسلم نیادوست، امیر مرادی و علی فهیمی در 1500 متر، میلاد سیار، امین برزی و احمدرضا خنفری در 60 متر مانع، جلیل ناصری، حسین کیهانی و همایون همتی در 3 هزار متر و علی خدیور، سجاد هاشمی و رضا کاشف (مهدی رحیمی، میلاد رمضانی و رضا ملک پور  ترکیب اصلی و ذخیره هستند) نیز در 4 در 400 متر امدادی ورزشکاران ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

در بخش زنان نیز فرزانه فصیحی، فائزه نسایی و حمیده اسماعیل نژاد در 60 متر، الهام کاکلی و مریم محبیدر 400 متر، هانیه ثمری، تکتم دستاربندان و ساجده فانی در 800 متر، پریسا عرب، هانیه ثمری و نرگس خانی در 1500 متر، پریسا عرب، سمیرا زمانی و افسانه فریدی در 3000 متر، الناز کمپانی، سارا ندافی و جمیله سیفی در 60متر مانع، سپیده توکلی، آیلین بابکی و مهسا کارگر در پرش ارتفاع، کیمیا پور خلخال و فاطمه جماعتی در پرش طول، ثریا قلیچ نیازی، سمانه کوهکن و مریم کاظمی در پرش سه گام، مهسا میرزا طبیبی، نیلوفر فشخورانی و ساراکریمی در پرش با نیزه، مریم نوروزی، ثنا دادرس و نگین میرزایی در پرتاب وزنه، سپیده توکلی، سمیرا خجسته و الهه سیفی در پنجگانه و الهام کاکلی، فائزه نسایی و مریم محبی و زهرا مرادی (هانیه ثمری و تکتم دستاربندان ذخیره) در دوی امدادی نمایندگان ایران در مسابقات داخل سالن آسیا هستند. پریسا بهزادی، نایب رییس بانوان فدراسیون به عنوان سرپرست و زهرا ضمیری شجاع و حمیده جوان مربیان تیم ایران در این مسابقات هستند.

این سومین میزبان ایران از رقابت‌های داخل سالن است، فدراسیون دوومیدانی ایران در سال 2004 و 2010 نیز در مجموعه آفتاب انقلاب میزبان این مسابقات بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار