کد خبر: 890809
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
رضاتمندی مردم از دفاتر پیشخوان؛
کلیه دستگاههای عمومی ، اجرایی و خدمات رسان می بایست امور غیر حاکمیتی خود را با برون سپاری به دفاتر پیشخوان به انجام رسانند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی شهرداری هدف از تشکیل جلسه را تکریم و تسریع امور مراجعین شهرداری در راستای تحقق اهداف و خدمات دولت الکترونیک خواند و اظهار داشت : چنانچه بخشی از خدمات شهرداری مانند مناطق 15 گانه اصفهان برون سپاری و به دفاتر پیشخوان محول گردد خدمتی بس عظیم به شهروندان محترم می باشد.

ایزدی تصریح کرد : برون سپاری خدمات مورد نظر باید درکوتاهترین فرصت زمانی برای مراجعین انجام و در وقت و هزینه آنان صرفه جویی شود و شهروندان متحمل هزینه های اضافی نشوند.

در ادامه این نشست احمد کیانی خزانه دار انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان اصفهان گفت : 400 دفتر پیشخوان هم اکنون در سطح استان اصفهان مشغول خدمات رسانی به شهروندان می باشند که 180 دفتر در شهر اصفهان و مابقی در شهرستانها خدمات رسانی میکنند .

وی در خصوص شکل گیری و آغاز به کاراین دفاتر بر اساس اصل 44 قانون اساسی و برنامه های قانون 4 و5 توسعه توضیحاتی را به طور جامع ارائه نمود.

اسماعیلیان مسئول کمیته خدمات شهرداری های انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان اصفهان نیز اظهار داشت : در قانون تصریح شده که کلیه دستگاههای عمومی ، اجرایی و خدمات رسان می بایست امور غیر حاکمیتی خود را با برون سپاری به دفاتر پیشخوان به انجام رسانند.

وی ادامه داد: اکنون در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان خدماتی از جمله استعلام بانکها ، اصناف ، عوارض نوسازی، عوارض خودرو، حفاری، استعلام دفترخانه ها و اتحادیه ها و ادارات خدمات رسان از جمله گاز و مخابرات و... از طریق دفاتر پیشخوان انجام می شود .

وی اضافه کرد: برون سپاری اینگونه خدمات به دفاتر پیشخوان تسریع در امور ارباب رجوع را موجب و همچنین در هزینه های شهرداری و شهروندان صرفه جویی خواهد شد.

در پایان ایزدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری فولادشهر اظهار داشت : مسیری که برای توسعه و پیشرفت باید بواسطه دولت الکترونیک انجام شود نتیجه آن باید موجب کاهش هزینه ها ، مدیریت وقت و زمان و منتج به فواید برای دستگاههای خدمات رسان و رضایت شهروندان گردد .

 

 

 

 

 

 

 

               

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار