کد خبر: 878396
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
مدیرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: در خط 3 متروي تهران، فاصله گذرحرکت قطارها در بخش شمالي اين خط به 10 دقيقه كاهش يافت.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، مهندس نوبخت با اشاره به اينكه پيش از اين فاصله گذر حركت قطارهاي مترو در خط 3 حدفاصل ایستگاه‌هاي خواجه عبدالله انصاري تا قائم، 18 دقيقه يكبار بود؛ افزود: اكنون با تمهيداتي كه انجام شده است، فاصله گذر در اين مسير نيز به 10 دقيقه كاهش يافته است.
وي ادامه داد: اكنون حركت قطار ها در خط 3 به صورت يكپارچه انجام مي شود و تمامي قطارها از ايستگاه آزادگان تا ايستگاه قائم و بالعكس با فاصله گذر 10 دقيقه حركت خواهند كرد.
مدیرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تصريح كرد: شركت بهره برداري متروي تهران در تلاش است در آينده با تامين واگن هاي بيشتر فاصله گذر حرکت قطارها به خصوص در خطوط 3 و 4 مترو را كاهش دهد.
مهندس نوبخت با تاکید بر اینکه مترو ستون حمل و نقل عمومی درون شهري است افزود: با توجه به نزديك شدن فصل سرما تمهيداتي را در نظر داريم تا با كاهش سرفاصله حركت قطارها و افزايش ظرفيت متروي تهران در جهت كاهش آلودگي هوا و ترافيك تهران گامي موثر برداريم تا شهروندان بتوانند با آسايش بیشتر از اين وسيله پاك و ايمن استفاده كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار