کد خبر: 875830
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
اهدای جام لیگ برتر فوتبال بانوان

مدیر ورزش قهرمانی سپاهان با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای تیم آینده سازان گفت: میزان 2 درصد مالیاتی که فدراسیون پیشنهاد آن را داده حدود نصف هزینه‌ای است که برای دفاع از عنوان قهرمانی آینده سازان در لیگ برتر فوتبال بانوان در نظر گرفته شده است.

اسماعیل پناهنده در گفت وگو با ایسنا، در مورد انحلال تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان اظهار کرد: باشگاه سپاهان در بحث 2 درصد تخفیف مالیات هنوز با فدراسیون فوتبال مشکل دارد و وضعیت ما را مشخص نکرده‌اند. در بودجه‌ای هم که برای امسال باشگاه در نظر گرفتیم ردیف جداگانه‌ای برای تیم داری در فوتبال بانوان نداشتیم بنابراین با مشکل روبرو می‌شویم.

وی افزود: آن گونه که مشخص شده است مسئولان آینده سازان برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته تیم بودجه‌ای بین 700 تا 800 میلیون در نظر گرفته‌اند که تقبل این هزینه برای سپاهان در چنین شرایطی امکان پذیر نیست. اگر 2 درصد فدراسیون را در نظر بگیریم تقریباً نصف این هزینه کمی کمتر می‌شود و باشگاه به مشکل برمی خورد.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما برای آنها این بود که سپاهان بحث البسه، اسکان و رفت آمد و در کل تمامی هزینه‌ها به غیر از بحث قراردادمالی بازیکنان را برعهده بگیرد چرا که قرارداد بازیکنان تیم در فصل گذشته بین 30 تا 40 میلیون بوده است که اگر در کل جمع بزنیم تنها هزینهٔ قرارداد بازیکنان بین 400 تا 500 میلیون می‌شود که البته قبول نکردند.

پناهنده خاطرنشان کرد: تیمداری در رشته‌ای مثل فوتبال با توجه به هزینه‌های حاشیه‌ای که دارد و همچنین تعداد تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند بالا است و نمی‌توان بدون برنامه ریزی و به یکباره وارد این میدان شد. اگر امسال تحت احساسات وارد قضیه شویم و بعد مشکل پیدا کنیم همه ما را نشانه می‌گیرند.

مدیر ورزش قهرمانی سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه اگر بازیکنان بر اساس مصاحبه‌هایی که داشتند قراردادهای کمتری امضا کنند آیا سپاهان حاضر به تیمداری است یا نه؟ گفت: این بحث تازه‌ای است که می‌توان در موردش صحبت کرد چرا که یکی از مهم‌ترین مشکلات ما بحث میزان هزینه قرار داد بازیکنان است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار