کد خبر: 866075
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

قهرمان المپیک لندن گفت: تغییرات کادرفنی به صلاحدید فدراسیون بوده و ما هم باید به عنوان ورزشکار از این تصمیمات تبعیت کنیم.

به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی در حاشیه تمرین تیم ملی وزنه‌برداری درباره آمادگی خود، بیان کرد: اردوی چهار هفته‌ای خوبی را در ورزقان پشت سر گذاشتیم و توانستیم عقب‌ماندگی که به خاطر تاخیر در آغاز اردو داشتیم را تا حدودی جبران کنیم. تمام ملی‌پوشان با هدف و انگیزه تمرین می‌کنند و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و در مسابقات جهانی آمریکا با صددرصد آمادگی شرکت کنیم.

وی در مورد شرکت کردنش در لیگ برتر وزنه‌برداری نیز گفت: امسال تیم ندارم. ذوب‌آهن و ملی حفاری که جزو تیم‌های خوب لیگ بودند و هزینه هم می‌کردند حاضر به تیمداری نشدند. اکثر ملی‌پوشان به جز کسانی که سرباز هستند بدون تیم هستند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که علت تغییر شکل ظاهری‌اش چه چیزی است، تاکید کرد: چیز خاصی نیست، برای تنوع بوده است و دوباره به شکل قبل برمی‌گردم (با خنده).

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران درباره تغییرات کادرفنی تیم ملی، تصریح کرد: تغییرات کادرفنی تیم ملی به صلاحدید فدراسیون بوده، ما هم به عنوان ورزشکار از این تصمیمات تبعیت می‌کنیم. راه و مسیری که باید طی شود همان است و تغییر و تحولات نباید ورزشکار حرفه‌ای را دچار مشکل یا حاشیه کند و ما به عنوان ورزشکار باید از تصمیمات پیروی کنیم.  

وی در مورد وضعیت مصدومیت زانویش نیز گفت: شرایط زانویم خوب است. بعد از المپیک باید استراحت می‌کردم تا رفته رفته شرایطم بهتر شود. خدا را شکر مشکل خاصی نیست و امیدوارم تا مسابقات جهانی من را یاری کند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که می‌تواند رکورد جهانی را دوباره پس بگیرد، گفت: نمی‌توان قول مدال یا شکستن رکورد را داد اما تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار