کد خبر: 862109
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
تمرین تیم ملی فوتبال امید

غیبت بازیکنان استقلال و بازگشت مدافع تراکتورسازی به تیمش، کادرفنی تیم ملی را مجبور به برگزاری جلسه با مسوولان تیم ملی کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید امروز برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا تهران را به مقصد دوبی و سپس بیشکک ترک می‌کند. شاگردان امیرحسین پیروانی آخرین تمرین خود را از ساعت ۹:۳۰ امروز در آکادمی ملی فوتبال آغاز کرد و سپس بازیکنان آماده سفر می‌شوند.

مهم‌ترین خبر درباره تیم‌ ملی، حضور نداشتن چندین بازیکن در اردوی این تیم است و روز گذشته هم یحیی گل محمدی به از مصدومیت هادی محمدی، خواهان بازگشت عارف آغاسی از تمرینات تیم امید شد تا وضعیت برای تیم امید بحرانی‌تر شود. علاوه بر آغاسی، علی طاهران هم با دستور گل محمدی به تیم ملی امید نیامده است و تنها مهدی محمدیان در ترکیب تیم ملی باقی مانده است.

از طرفی دیگر نگرانی کادرفنی درباره بازیکنان استقلال است که بعد از غیبت در تمرینات گفته شد آن‌ها در بیشکک، پایتخت قرقیزستان به تیم ملی اضافه می‌شوند اما با قطعی شدن داربی استقلال و پرسپولیس در آلمان،‌ خبرهایی از احتیاج کادرفنی استقلال به این بازیکنان به گوش کادرفنی تیم ملی رسیده است. پیروانی روز گذشته هم در صحبت‌هایش از این نگرانی گفته بود. البته پرسپولیسی‌ها زودتر از موعد بازگشت‌شان، صادق محرمی را به تهران فرستادند تا در تمرینات تیم ملی شرکت کند.

با غیبت مجید حسینی و عارف آغاسی و دعوت نشدن عارف غلامی به تیم ملی، امیرحسین پیروانی برای شرکت در این رقابت‌ها مدافع تخصصی ندارد.

هم‌چنین با غیبت ۵ بازیکن، تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به ۲۱ نفر رسید و بر خلاف اعلام قبلی برای خط زن سه بازیکن، کادرفنی دیگر بازیکنی را خط نزده تا وضعیت بازیکنان غایب مشخص شود.

بعد از تمرین تیم ملی، جلسه‌ای درباره غیبت بازیکنان تیم ملی برگزار خواهد شد و مسوولان تیم ملی آخرین تصمیم را در فاصله چند ساعت تا سفر تیم ملی می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امید از روز ۲۸ تیرماه در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا نخستین بازی خود را مقابل قرقیزستان در بیشکک برگزار می‌کند. این تیم در ادامه بازی‌ها با سریلانکا و عمان دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار