کد خبر: 861937
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: همانگونه که مستحضر هستید جوانان و نوجوانان سرمایه های اصلی و اساسی هر کشوری هستند.

به گزارش روزنامه جوان از پاکدشت، سرهنگ قباد خنجری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، با بیان اهمیت برپایی امنیت اجتماعی در سطح شهرستان در گفتگو با خبرنگار جوان گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) نیروی انتظامی سربازان برپایی امنیت هستند که 3 خصیصه خوب عزت، اقتدار و رحمت را دار می باشند وبا جدیت تلاش می کنیم تا در حفظ و پیشبرد امنیت در سطح شهرستان پاکدشت به خوبی عمل کنیم تا بتوانیم سربازان واقعی ولایت باشیم.

خنجری افزود: خدای متعال را شاکریم که عزت پوشیدن لباس خدمت را در پاکدشت به بنده حقیر را ارزانی داد تا بتوانیم با تمام توان و اقتدار در مسیر اهداف نیروی انتظامی یعنی خدمتگذاری و ارتقا امنیت اجتماعی و نظم در سطح شهرستان و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت جسمی و روانی به خوبی و درستی حرکت نماییم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: همانگونه که مستحضر هستید جوانان و نوجوانان سرمایه های اصلی و اساسی هر کشوری هستند. در کشور مان ایران اسلامی، جوانان از جایگاه ویژه برخوردار می باشند جوانان ایرانی پتانسیل و سرمایه های ملی بسیار خوبی محسوب می شوند که سودجویان کمر به کور نمودن این سرمایه های ارزنده نمودند.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه های نیروی انتظامی برخورد با مخلان امنیت جسمی و روانی جامعه است در شهرستان پاکدشت نیز با فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان به عنوان اخلالگران امنیت جسمی و روانی پاکدشت که تیر مستقیم خود را به سمت جوانان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی گرفته اند قاطعانه برخورد می کنیم و در این مورد با هیچ کس تعارف نداریم.

خنجری گفت: یکی دیگر از برنامه های نیروی انتظامی که همچون گذشته با جدیت انجام خواهد شد حضور ملموس و محسوس همکاران بنده در نیروی انتظامی شهرستان در میان مردم ولایی پاکدشت است. مردم عزیز شهرستان پاکدشت به خوبی می دانند که امنیت به تنهایی توسط یک سازمان قطعا پایدار نخواهد ماند و افزایش همدلی و همکاری از سوی مردم ولایتمدار شهرستان را می طلبد. شهروندان پاکدشت مردمی هستند که در صحنه ها و عرصه های مختلف بویژه در دوران هشت سال دفاع غرور آفرین مقدس و در نبرد با دشمنان تکفیری در جبهه مقاومت با اهدای شهدای گرانقدر و معظم نشان داده اند که حاضرند از بهترین های خود برای سربلندی ایران اسلامی بگذرند.

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد: صادقانه عرض می کنم خدمت به مردمان این خطه مهم از ایران اسلامی بسیار سخت است ولی ما خادمان نیروی انتظامی با اهدای جان از امنیت این مردم والامقام حفاظت می کنیم و این از مهمترین و بهترین افتخارات نیروی انتظامی پاکدشت است.

وی افزود: در برنامه های نیروی انتظامی افزایش تعامل با مسئولان برون سازمانی را با جدیت دنبال می کنیم. در روز معارفه دغدغه های علی صادقی فرماندار محترم شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه معزز پاکدشت را شنیدم و خوشحالم اجازه دارم در کنار این عزیزان به عنوان سرباز به خدمت رسانی و استقرار امنیت اهتمام بورزم.

وی در پایان خطاب به اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر گفت: سربازان همیشه در صحنه نیروی انتظامی با نگاه تیز بین و همکاری مردم عزیز نخواهند گذاشت تا آب خوش از گلوی شما پایین برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار