کد خبر: 861936
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
امام جمعه پاکدشت
خطیب نماز جمعه پاکدشت گفت: دین مبین اسلام مخالف تن ارایی و بدن ارایی برای نامحرمان است

به گزارش روزنامه جوان از پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه، ضمن بیان اهمیت حفظ حجاب اظهار داشت: در هفته عفاف و حجاب با همکاری مسئولان شهرستان بویژه فرمانداری و بسیج برنامه های ویژه خوبی از جمله نمایشگاه عفاف و حجاب، تریبون ازاد، تجمع باشکوه عفاف و حجاب و همایش برگزار شد.

خطیب نماز جمعه پاکدشت افزود: این برنامه ها بسیار مفید و ثمر بخش هستند و امیدواریم این برنامه ها مختص هفته عفاف و حجاب نباشد و در هفته های اینده بازهم شاهد اجرای این مراسمات باشیم. بی حجابی درد ی است که جامعه را مورد تهاجم قرار داده است. زنان و دختران ایران اسلامی بویژه پاکدشت مراقب باشند که با ترویج بی عفتی و بی حجابی واجب الهی را زیر پا می گذارند و این همان صرف فعل حرام است.

لزومی ادامه داد: دین مبین اسلام مخالف تن ارایی و بدن ارایی برای نامحرمان است و متاسفانه برخی به بهانه مد و گرما پیکر خود را برای نامحرمان می ارایند که این حرکت یعنی جامعه اسلامی را مبتلا نمودن به بیماری هوسرانی و شهوت می باشد.

باید خوب بدانیم که حفظ پاکی و عفت مختص زنان و دختران نیست و مشاهده می گردد که جوانان این سرمایه های ملی پسر ما با پوشیدن لباسهای نامتعارف باعث هنجارشکنی در جامعه می شوند. چرا باید به بهانه مد از البسه پاره استفاده شود. بی عفتی بزرگترین بیماری است که دست دشمنان در ان به وضوح به چشم می خورد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در ادامه ضمن تبریک پیروزی و ازادسازی موصل به پیشگاه امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز عراق و ایران اسلامی گفت:آمریکائیها با تجهیزات و همه داشته های خود برای پیروزی داعش تلاش کردند. انها چند سال گذشته با تشکیل اتحاد پنجاه کشور به ظاهر تلاش کردند داعش را از میان ببرند ولی همگان دیدند که این اعتلاف ارتش عراق را مورد حملات خود قرار می داد و بعدازحمل کردن به ارتش عراق و به شهادت رساندن سربازان این کشور این داعش بود که به ان مناطق مسلط می شدند.

لزومی در ادامه با بیان نمودن سختی های ازادسازی موصل گفت: در این ازادسازی چهار نکته مهم شریک بودند. در اولین مسئله قابل تعمل میتوان از هدایتهای بی نظیر مستشاری رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) نام برد. دومین عامل پیروزی را میتوان به مرجعیت والا مقام حجت الاسلام و المسلمین سیستانی اشاره نمود که با حکم جهاد دادن گروه مشترک از مردان عراقی تشکیل شد که مانند بسیج ایران اسلامی است و سومین عامل که میتوان به زیرکی و درایت ان اشاره نمود فرماندهی مقتدرانه جناب حاج قاسم سلیمانی عزیز است و چهارمین عامل حرکت صحیح و اساسی ارتش عراق بود که همه اینها دست به دست هم داد تا حالا در کنارهم جشن پیروزی موصل را بگیریم.

لزومی در ادامه ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امام صادق(ع) گفت: همچنان که خون امام حسین(ع) برای ماندگاری اسلام تاثیر گذار بود، برپایی دانشگاه فرهنگی توسط امام جعفر صادق(ع) نیز همین گونه است.

نام پربرکت امام صادق(ع) یاداور صدق و صفا، علم و کمالات و دانش و فقه و برداشت صحیح از دین اسلام است.

باید برای برپایی اسلام به ان درست عمل کنیم، بعنوان مثال همین کم حجابان و بی حجابان، نصف روز باعث از میان رفتن اسلام هستند ولی با صدای اذان نماز می خوانند. چگونه میتوان نام خود را مسلمان بگذاریم در حالی که نصف روز برای تحریف اسلام تلاش می کنیم و در لحظه اذان نماز برپا می کنیم و میگوییم مسلمان هستیم. اسلام برپا کننده عفت و پاکی و حجاب است و با بی بندوباری مخالف است.

خطیب نماز جمعه پاکدشت، ضمن تشکر از حضور سرهنگ خنجری فرمانده جدید نیروی انتظامی پاکدشت و سرهنگ موسی پور فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت در نماز جمعه گفت: از فرمانده سابق نیروی انتظامی به خاطر تلاشهای فراوان در برپایی امنیت تشکر می کنیم و با در نظر گرفتن تجربیات بسیار خوب شما میخواهیم تا برای امنیت مردم ولایتمدار پاکدشت تلاش نمایید.

وی خطاب به برخی ادارات که باعث ناراحتی مردم شهرستان پاکدشت شده اند گفت: برخی ادارات حرمت مردم شهرستان پاکدشت را می شکنند، نگذارید تا نام تان را از تریبون نماز جمعه بیان نمایم. از فرمانداری شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت میخواهم تا از مردم حمایت کنید و با خاطیان برخورد محکم و مقتدرانه داشته باشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار