کد خبر: 860275
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
مرجع تقليد شيعيان با تأكيد براينكه تخريب سپاه همنواشدن با دشمنان است، گفت: كساني كه به‌دنبال تضعيف نيروهاي امنيتي و حفاظتي نظام هستند، دشمن مردم بوده و گناهشان قابل‌بخشش نيست.
به گزارش تسنيم، آيت‌الله حسين نوري‌همداني در ديدار مبلغان جهادي ماه مبارك رمضان، با اشاره به اهميت تبليغ و گسترش آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه اظهار داشت: حضور طلاب در شهرستان‌ها يكي از ضرورت‌هاي جامعه امروز به‌حساب مي‌آيد و همه طلاب بايد به اين امر توجه لازم را داشته باشند. وي در ادامه با گلايه از بروز اختلافات حزبي در جامعه و دامن‌زدن بعضي از مسئولان به اين تفرقه‌اندازي‌ها گفت: جامعه امروز بيش از هر چيز نيازمند آرامش و وحدت است‌، همه بدانند با تخريب قواي سه‌گانه و نظام، همچنين ايجاد فضاي دوقطبي در جامعه تنها امكان حضور دشمن و پياده كردن برنامه‌هاي منافقان در جامعه را فراهم كرده‌اند. آيت‌الله نوري‌همداني با تحسين ايجاد فضاي نقد در جامعه ادامه داد: بيان نقد منصفانه و گوشزد كردن كاستي‌ها با ارائه راهكار نه‌تنها مانعي براي وحدت جامعه نبوده بلكه همه آحاد مردم را براي كار و فعاليت به سطح جامعه مي‌آورد اما اين‌كه تمام خدمات يك دولت ناديده گرفته شود به كشور ضربه بزرگي وارد خواهد كرد. وي با توصيه به همه مديران و مسئولان كشور براي داشتن سعه‌صدر در پذيرفتن انتقادهاي سازنده بيان كرد: مسئولان نبايد توقع داشته باشند كه مردم در برابر مشكلات فقط سكوت كنند، مديران بايد پذيراي نقدهاي منصفانه مردم باشند، مردم نمي‌توانند در برابر كارشكني‌هاي امريكا و تصويب هر روزه تحريم‌ها توسط سناي امريكا سكوت كنند.
آيت‌الله نوري‌همداني با گلايه از اين حجم تخريب نسبت به مسئولان دستگاه قضا خاطرنشان كرد: نقد منصفانه هميشه عامل پيشرفت بوده اما بايد بدانيم كار هيچ‌كس بي‌نقص نيست و اين حجم از تخريب نسبت به هر ارگاني صحيح و سازنده نخواهد بود. وي تخريب سپاه را همنوا‌شدن با دشمنان دانست و خاطرنشان كرد: كساني كه به‌دنبال تضعيف نيروهاي امنيتي و حفاظتي نظام هستند، دشمن مردم بوده و با همنوا‌شدن با امريكا و اسرائيل در راستاي پروژه تضعيف نظام گام برداشته و گناهشان قابل‌بخشش نيست.


منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار