کد خبر: 855862
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان :
دراستان اصفهان 1000 خیریه وجود دارد و نخستین خیریه که هدفش فقرزدایی است شجره طیبه است که در طول 10 سال و با 17 شعبه در استان توانسته است تعداد 400 دانشجو ودانش آموز را تحت پوشش قراردهدو از امکانات موسسه بهره مند شوند.

بمناسبت میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی ع از سوی موسسه خیریه شجره طیبه همایش « فرصت عاشقی» با حضور بیش از  600نفر از خیران وبه میزبانی مدیریت هتل آسمان در سالن اجتماعات این هتل برگزار شد .

 در این آیین که جمعی از مسئولین شهری و هنرمندان و روحانیون نیز حضور داشتند ، مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه که ویژه نخبگان علمی است ،اظهار داشت : وجود استعدادهای درخشان در عرصه های دانش آموزی و دانشجویی در خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت وعدم مرکزی که این استعدادهارا شناسایی و حمایت کند ودر جهت شکوفایی آنان تلاش نماید باعث شد تا تعدادی از خیرین استان اصفهان با تاسیس موسسه خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی ) در شهری که پایتخت فرهنگ و تمدن جهان اسلام لقب گرفت این رسالت بزرگ را بر عهده گیرد .

محمدرضایزدان پناه افزود : با اشاره به اینکه این موسسه از سال 83 با هدف نخبه پروری و کمک به استعدادهای درخشان در خانواده های بی بضاعت شکل گرفت وهم اکنون با یاری خیرین 17 شعبه در شهرستان های کاشان ، نجف آباد ، خمینی شهر ، فلاورجان ، شهرضا، مبارکه ، لنجان ، پیر بکران ، شاهین شهر ، گلپایگان ، خوانسار ، چادگان ، فریدن ، بوئین میاندشت ، فریدون شهر ، آران وبیدگل ، تیران وکرون ایجاد و گام بلندی در این زمینه برداشته شده است .

وی اظهارداشت : در اصفهان 1000 خیریه وجود دارد و نخستین خیریه که هدفش فقرزدایی است شجره طیبه است که در طول 10 سال و با 17 شعبه توانسته فعالیت های خوبی ارایه نماید و درحال حاضر 400 دانشجو ودانش آموز داریم که از امکانات موسسه بهره مند هستند .

یزدان پناه فزود :علم واندیشه ودانش در همه جوامع مطرح و رو به تکامل است واسلام نیز توجه ویژه ای به آن دارد بطوریکه  اگر نخبگان و اندیشه های ملی پویای آنان بارور شوند مشکلات ومسائل  جامعه حل می شود

 شایان ذکر است اجرای این برنامه عام المنفعه بعهده دکتر آذر و اکلیلی و سعید حیدری بود که خیران نیز با کمک های خود از این موسسه پشتیبانی کردند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر