کد خبر: 854572
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
کولاکوويچ در پاسخ به «جوان» درباره نتايج ايران
تيم ملي واليبال کشورمان در حالي ديروز به ايتاليا رفت تا در اولين مسابقه در ليگ جهاني روز جمعه مقابل لاجوردي‌ها قرار بگيرد...
نویسنده: سعید احمدیان 

تيم ملي واليبال کشورمان در حالي ديروز به ايتاليا رفت تا در اولين مسابقه در ليگ جهاني روز جمعه مقابل لاجوردي‌ها قرار بگيرد که کولاکوويچ در آخرين تمرين در تهران گفت قول براي نتيجه نمي‌دهد، اما تيمش در هر بازي براي پيروزي خواهد جنگيد.
ليگ جهاني 2017 از جمعه براي ايران کليد مي‌خورد و شاگردان کولاکوويچ در اولين مسابقه خود مهمان تيم ايتاليا خواهند بود، ملي‌پوشان واليبال کشورمان در همين راستا پس از اردوي چند روزه در تهران، ديروز راهي رم شدند تا براي اولين مسابقه‌شان آماده شوند.
 
شوک سيد
آخرين تمرين شاگردان کولاکوويچ در شرايطي با حضور رسانه‌ها برگزار شد که همه چيز تحت تأثير اعلام ليست نهايي تيم ملي واليبال براي هفته اول ليگ جهاني قرار داشت؛ ليستي که نام محمد موسوي در آن به چشم نمي‌خورد تا يک شوک بزرگ به تيم ملي در آستانه آغاز ليگ جهاني وارد شود. موسوي که به دليل مصدوميت از ناحيه زانو، هفته اول و دوم ليگ جهاني را از دست داده، در حاشيه تمرين در گفت‌وگو با خبرنگاران در اين باره توضيحاتي داد: « از هفته دوم تمرينات به تناوب با تشديد شدن مصدوميت‌هاي گذشته‌ام، مواجه شدم. آسيب‌ديدگي‌هايي که از ناحيه کتف، مچ پا و زانو با آن روبه‌رو شدم. به همين دليل نتوانستم به خوبي تمرين کنم و آماده شوم.» کولاکوويچ هم در اين باره گفت: «سيدمحمد موسوي در اردوي مونته‌نگرو از ناحيه زانو احساس درد کرد و در اردوي لهستان و اسلووني هم آن را تحمل مي‌کرد. تا آخرين لحظات هم قرار بود در سفر ايتاليا حضور داشته باشد، اما تصميم گرفت در تهران بماند و به درمان مصدوميتش بپردازد.»  با توجه به مصدوميت موسوي، بازيکناني مانند عادل غلامي، سامان فائزي و مسعود غلامي جاي وي را پر خواهند کرد.
 
براي تاريخ‌ساز شدن بايد بهتر شويم
 ايگور کولاکوويچ هم پس از آخرين تمرين تيم ملي واليبال پيش از سفر به ايتاليا براي شرکت در هفته نخست ليگ جهاني در گفت‌وگو با خبرنگاران، آخرين وضعيت تيم ملي را تشريح کرد. سرمربي مونته‌نگرويي درباره اردوي اروپايي تيم ملي و ارزيابي‌اش از شرايط تيم گفت: «از يک ماه قبل که تمرينات خود را شروع کرديم و شش مسابقه تدارکاتي پشت سر گذاشتيم، از شرايط تيم راضي هستم و شناخت بهتري از آنها دارم. هنوز هم جاي رشد بيشتري براي بازيکنان وجود دارد.» وي درباره بازيکناني که در ليست سفر به ايتاليا قرار نگرفته‌اند، گفت: «همه بازيکنان شانس دارند که در هفته‌هاي بعدي در ترکيب تيم ملي قرار بگيرند. قطعاً به توانايي همه بازيکنان اعتماد دارم که براي حضور در اردو آنها را دعوت کردم.» سرمربي تيم ملي که پيش از اين گفته بود بازيکنان ايران از نظر فيزيکي قوي و از نظر تکنيکي ضعيف هستند، در پاسخ به اين سؤال که آيا نظر شما درباره اين مسئله تغيير کرده است، گفت: «بله. وقتي ديدم تيم ايران از نظر تکنيکي قوي است، سورپرايز شدم. اما اين کافي نيست و بايد از نظر تيمي با هم بيشتر کار کنيم تا بتوانيم تاريخ‌ساز شويم.» سرمربي تيم ملي واليبال در ادامه در پاسخ به سؤال «جوان» درباره رويارويي با ايتاليا، برزيل و لهستان حريفان ايران در هفته نخست ليگ جهاني گفت: «برزيل و ايتاليا قهرمان و نايب‌قهرمان المپيک و لهستان قهرمان جهان هستند. هيچ‌گاه درباره نتيجه به کسي قول نمي‌دهم، اما براي پيروزي هميشه مي‌جنگيم.»
 
هدف، کسب بهترين نتيجه ممکن
بازيکنان تيم ملي واليبال هم با اميدواري از نتايج ايران در ليگ جهاني 2017 صحبت مي‌کنند. فرهاد قائمي، دريافت‌کننده تيم ملي واليبال درباره آغاز ليگ جهاني گفت: «اردوي فعلي با سرمربي جديد، فرق چنداني با اردوهاي قبلي ندارد، ولي همه با جديت خيلي بيشتري به دنبال هدف مشترک خود يعني کسب بهترين نتيجه ممکن هستيم.» ميلاد عبادي‌پور هم گفت: «خوشبختانه صميميت بيشتري بين بازيکنان به وجود آمده و هماهنگي بسيار خوبي در زمين داريم. در هفته نخست در گروه بسياري سختي هستيم. اگر بتوانيم، ليگ جهاني را با موفقيت شروع کنيم، تا آخر با پيروزي پيش خواهيم رفت، ولي اگر شروع خوبي نداشته باشيم به مشکل برمي‌خوريم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار