کد خبر: 852545
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
رئیس حوزه علمیه برادران سمنان:
رئیس حوزه علمیه برادران استان سمنان گفت: مشارکت در انتخابات 29 اردیبهشت بی‌نظیر بود و باید باعث همدلی بیشتر در کشور شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد افزود: تا پایان روز جمعه 29 اردیبهشت 96 رقابت بین نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دروه شورای اسلامی شهر و روستا وجود داشت، ولی از امروز شنبه 30 اردیبهشت رقابت باید به رفاقت و همدلی برای انجام بهتر امور کشور تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه منادی حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تاکید مقام معظم رهبری و احساس تکلیف مردم بوده است، ادامه داد: با وجود دسیسه های دشمن برای تحریم انتخابات و بی میلی مردم نسبت به سرنوشت‌شان، مردم آگاه ایران حماسه ای بی بدیل در انتخابات رقم زدند.
مهدی نژاد ادامه داد: دشمنان ایران سعی داشتند انتخابات را زیر سوال ببرند، اما با تاکید مقام رهبری و مراجع عظام، مردم شوری بیش از دوره قبل داشتند و حماسه بی‌بدیلی در انتخابات رقم زدند و رکود تازه ای از خود برجا گذاشتند.
وی با اشاره به ساعت آغازین رای گیری در شعب اخذ رای، خاطرنشان کرد: حماسه حضور مردم در این انتخابات از ساعات ابتدایی تا پایان ساعت قانونی نشان از محبوبیت نظام در نزد مردم ایران و توجه ملت به سرنوشت‌‍شان است.
وی یادآورشد: با توجه به این که رییس جمهور منتخب مردم، انتخاب ایرانی های مقیم خارج از کشور هم هست، باید به رای همه ایرانیان احترام بگذاریم.
رئیس حوزه علمیه برادران استان سمنان، با توضیح این که در مناظره ها نقاط ضعف دولت یازدهم از سوی برخی نامزدها بیان و مشخص شد، گفت: دولت دوازدهم با روی کار آمدن باید تلاش مضاعفی در حل مشکلات پیش رو داشته باشد.
میزان مشارکت مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 به میزان 80.3 درصد بود، 508 هزار و 115 نفر از جمعیت 702 هزار نفری استان سمنان واجد شرایط رای دادن بودند.
 شعبه در استان سمنان روز 29 اردیبهشت آراء مردم را اخذ کرد 742
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر