کد خبر: 849881
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
دهه چهارم انقلاب در حالی رو به پایان است که پیر طریقمان ، اقدام و عمل را حلقه ی مفقوده گفتمان پیشرفت و عدالت در جمهوری اسلامی ایران دانسته اند.
 
بسم الله الرحمن الرحيم
سوره مبارکه النساء آیه ۵۸
إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَكَمتُم بَينَ النّاسِ أَن تَحكُموا بِالعَدلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا يَعِظُكُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ كانَ سَميعًا بَصيرًا﴿۵۸﴾

دهه چهارم انقلاب در حالی رو به پایان است که پیر طریقمان ، اقدام و عمل را حلقه ی مفقوده گفتمان پیشرفت و عدالت در جمهوری اسلامی  ایران دانسته اند.
شجره طیبه انقلاب در حالی کماکان از خون جوانان وطن آب می خورد که در حوزه حکمرانی ، سیاست و حکومت بر بلندای قلل مرتفع جهانی می درخشیم اما هنوز از نداشتن برنامه های نجات بخش و جامع توام با عمل گرایی در حوزه های منعطف اجرایی کشور و اقتصاد و تقویت معیشت و زندگی مردممان رنج می بریم.
عدم تحقق فرامین راهگشای مقام معظم رهبری در حوزه های اقتصادی و رفاهی با مختصات انقلابی یک پیام دارد و آن اینکه اداره کشور و ارتقا زندگی مردم کار هر کسی نیست و تجمیع برنامه واقع گرایانه ، مدیریت خردمندانه و تیم عملگرا ، از ضروریات لاینفک شخص اصلحی است که می بایست توان تغییر وضع موجود را داشته باشد.
سرعت عمل در اقدام، مدیریت جهادی و انقلابی ، همت و کار مضاعف، عزت مندی و عمل گرایی و خستگی ناپذیری کلید واژه های مقدسی است که در کارزار دفاع مقدس که بزرگترین پروژه اجرایی و خطیر و جامع در کشور بود بروز و ظهور یافت و قطعا چه کسی برای پذیرش این امر حیاتی بهتر از فردی است که تربیت شده دانشگاه جنگ می باشد.
امروز که شاهد پدیده ی بغرنج جابه جایی ارزش ها در کشور هستیم معتقدیم که دوران تفوق اقلیت بر اکثریت سر آمده است.
خیل عظیم مردم که صاحبان اصلی انقلاب اند سهم کمتری از دستاورد ها برده اند، در صورتی که قرار بود اینگونه نباشد، پس جنس گزینش این انتخاب جنس بازگشت به ارزش های انقلابی خواهد بود.
جنبش 96 درصدی ها با در نظر گرفتن شرایط کنونی کشور که دچار رکود پیچیده،تعطیلی صنعت،مدیریت فرتوت و ناکار آمد بوده و شاهد کلکسیونی از نقاط ضعف هستیم با عنایت به اولویت امروز  که مسئله ی اقتصاد در بهبود معیشت و رفع بیکاری است اعلام می دارد فرد اصلح ، جهت تصدی پست ریاست جمهوری شخصی است که در میان نامزد های کنونی توانا ترین فرد در مدیریت اجرایی کشور باشد.
از آنجا که پر کار ترین،جوان ترین و عملیاتی ترین و آشنا ترین نامزد به مشکلات امروز جامعه برادر جهادگر و توانمند دکتر محمد باقر قالیباف می باشد جنبش 96 درصدی ها(هواداران دکتر قالیباف)حمایت خود را از این برادر انقلابی عملگرا و ولایت مدار اعلام می دارد.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اریایی ازشیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
قالیباف خودش 4درصدی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار