کد خبر: 847014
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
محمدیان اسکیت

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در مورد مدال‌آوری بانوان در بازی‌های کشورهای اسلامی پیش‌بینی نمی‌کنم اما در جلسات کارشناسی مشخص شد که شرایط خوبی دارند.

به گزارش ایسنا، فریبا محمدیان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع عمومی فدراسیون بدمینتون را بر عهده داشت.

محمدیان در پایان مجمع و در جمع خبرنگاران درباره پیش‌بینی که نسبت به کسب مدال توسط بانوان در بازی‌های کشورهای اسلامی داشته‌اند بیان کرد: من همیشه خیلی راحت درباره پیش‌بینی‌ها اظهار نظر نمی‌کنم چون به هر حال رقبا ممکن است نوسانات زیادی داشته باشند. در حال حاضر بانوان ما در ۶ رشته و با ۳۲ تا ۳۳ ورزشکار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کنند. در جلسات کارشناسی بحث مدال‌آوری بانوان هم مطرح شد و بانوان برای مدال‌آوری شرایط خوبی دارند.

او در مورد تصویب نهایی حجاب بسکتبالیست‌های بانوان ایران نیز گفت: ناظر فیبا در تهران حضور پیدا کرد و پوشش بانوان بسکتبالیست‌ ایران را دید. بازخوردی که داشتیم مناسب بود.  مسوولان فدراسیون ما با اعضای اثربخش کمیته فنی فدراسیون جهانی بسکتبال نشستی را در لوزان سوییس خواهند داشت و امیدوارم که بتوانند حجاب بانوان بسکتبالیست‌های ایران را نهایی کنند.

محمدیان در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال بانوان ایران در بازی‌های  کشورهای اسلامی حضور ندارند؟ تصریح کرد: در جلساتی که با حضور مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد، رییسان فدراسیون‌ها حاضر شدند و در این جلسات، شاخص‌هایی مطرح شد و چنان‌چه رییسان فدراسیون‌ها می‌توانستند گروه کارشناسی را قانع کنند، رشته مربوطه اعزام می‌شد.

وی درباره این که برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نظر دارد مربی خارجی بیاورد، تاکید کرد: وزارت ورزش همیشه حامی و پشتیبان بوده و سعی کرده نظارت کند و مطالبات را پاسخ دهد. چنان چه در این نظارت‌ها نیاز به مذاکره و وارد شدن به جلسات کارشناسی وجود داشته باشد این کار را انجام می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار