کد خبر: 846907
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، مسابقات قهرمانی تیراندازی و دارت بانوان ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، در رقابت های تیراندازی بانوان ارتش که با حضور پنج تیم و بیش از 20 ورزشکار از نیروهای تابعه ارتش در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد؛ تیم تیراندازی نیروی زمینی ارتش با کسب مجموع 709 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های ستاد آجا با 689 امتیاز و نیروی هوایی ارتش با 661 امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رده انفرادی خانم ها نفیسه قاسم زاده از ستاد ارتش، عاطفه برخورداری از نیروی زمینی و رژین زارعی از نیروی هوایی در رشته تپانچه و خانم ها فائزه سیفی پور از نیروی زمینی، فاطمه معینی از ستاد آجا و مهلا سلیمانی از نیروی دریایی ارتش در رشته تفنگ بادی عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در مسابقات قهرمانی دارت بانوان ارتش نیز که با حضور 6 تیم و بیش از 12 ورزشکار به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش برگزار شد؛ در مجموع تیمی تیم های دارت نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی آجا عناوین برتر را کسب کردند.

بنابراین گزارش، در رده انفرادی این دوره از مسابقات خانم ها خاطره رشتیان از نزاجا، آزاده احترامی از پدافند هوایی و نادره حسینی از نیروی دریایی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار