کد خبر: 841988
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
در آستانه آغاز سال جديد؛
مديرعامل شركت خدماتي كالاي شهروند از افتتاح فروشگاه شهروند در منطقه پرند خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت شهروند سيد اكبر علوي صبح امروز در آيين افتتاح فروشگاه شهروند در شهر جديد پرند گفت: به ياري خداوند متعال سي و ششمین فروشگاه شهروند در شهر جدید پرند با تخفیف 50 درصدی به بهره برداری رسید.
وي در مراسم افتتاحیه فروشگاه شهروند پرند ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و نوروز باستانی اظهار کرد:فروشگاه شهروند در شهر جدید پرند با هدف تامین کالا و ارائه خدمات به شهروندان در اين منطقه به بهره برداري رسيد.
علوی با بيان اينكه فروش فوق العاده لبخند نوروزی در کلیه فروشگاه های شهروند در حال اجرا می باشد افزود: ساکنین شهر پرند نیز می توانند از تخفیفات 50 درصدی این فروشگاه برای تمامی اقلام شامل محصولات پروتئيني، خشكبار، پوشاك و لباس و لوازم خانگي بهره مند شوند.
مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بیان اینکه فروشگاه شهروند پرند با هدف تامین نیاز شهروندان در شهر جدید پرند راه اندازی شده است گفت: احداث فروشگاه های شهروند در اقصی نقاط پایتخت برای بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان از خدمات و کالای عرضه شده در فروشگاه شهروند می باشد تا بتوانند در کوتاه ترین زمان به نزدیک ترین فروشگاه محل خود دسترسی داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار