کد خبر: 832511
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
رئیس حوزه هنری استان:
رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: تعداد 723 اثر شعر و داستان از 227 شرکت کننده در دهمین جشنواره شعر و داستان کوتاه شاهوار در استان سمنان حضور دارند

داود یاراحمدی افزود: با پایان مهلت دریافت آثار، در مجموع 723 اثر از 227 شرکت کننده در دو بخش شعر و داستان کوتاه به دبیرخانه دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار رسیده است و این جشنواره بیست و هشتم و نهم بهمن 95 در شهرستان شاهرود استان سمنان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش شعر 533 اثر از 122 شرکت کننده و در بخش داستان کوتاه 190 اثر از 105 شرکت کننده در دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار رقابت خواهند کرد.
رئیس حوزه هنری استان سمنان افزود: استان سمنان با 295 اثر، استان گیلان با 136 اثر، استان مازندران با 103 اثر، استان البرز با 69 اثر، استان خراسان شمالی با 66 اثر و استان گلستان با 54 اثر در دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار حضور دارند.
یاراحمدی خاطرنشان کرد: نشر و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و تولید هنر فاخر منطبق بر این فرهنگ از اهداف برگزاری دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار با رویکرد ادبیات بومی است.
وی ادامه داد: علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و ناصر فیض داوران بخش شعر و محمدکاظم مزینانی، خسرو باباخانی و ساسان ناطق داوران بخش داستان کوتاه جشنواره شاهوار هستند.
دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار از سوی حوزه هنری استان سمنان و با همکاری معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، دفتر نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، دفتر امام جمعه شاهرود، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان، شهرداری شاهرود، رستوران هفت خان و شرکت نیرو سازه مهر شاهوار، برگزار می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر