کد خبر: 823913
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
بارش برف در محور قرقچي؛
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از بارش پراكنده برف در جاده هاي منتهي به شهرستان گلپايگان و گردنه قرقچي خبر داد و گفت : رانندگاني كه قصد تردد از اين محورها را دارند خودروي خود را به تجهيزات زمستاني مجهز و از زنجير چرخ استفاده كنند.

سرهنگ جهانگير كريمي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در برخي محورهاي استان اصفهان مانند برخي محورهاي منتهي به شهرستان گلپايگان و گردنه قرقچي شاهد بارش آرام برف و لغزندگي جاده ها مي باشيم .

وي ادامه داد: كليه رانندگاني كه قصد تردد در اين محور ها را دارند موظف هستند خودروي خود را به تجهيزات زمستاني مانند زنجير چرخ مجهز كنند.

سرهنگ كريمي بيان داشت : ماموران پليس راه با رانندگاني كه تجهيزات زمستاني همراه ندارند يا خودروي آنها داراي نقص فني مي باشد برخورد قاطع و قانوني خواهد كرد و حتي در برخي مواقع خودرو توقيف و به پاركينگ منتقل خواهد شد.

معاون اجتماعي پليس اصفهان در پايان از رانندگاني كه قصد سفر در فصل زمستان را دارند خواست : از سالم بودن خودروي خود مطمئن شوند ، خودروي خود را به تجهيزات زمستاني مانند ضد يخ ، زنجير چرخ يا لاستيك يخ شكن و ... مجهز كنند، از سالم بودن برف پاك كن و بخاري خودرو مطمئن شوند، هميشه يك پتو و مقداري جيره خشك غذايي همراه داشته باشيد و باك خودرو را پر كنيد ، در صورت لغزيدن خودرو از ترمز زدن ناگهاني بپرهيزيد و فاصله ايمني با خودروي جلوئي را رعايت كنيد تا انشاءالله سفر بي خطري داشته باشيد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار