کد خبر: 823422
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
رئیس ستاد برگزاری هفته بسیج آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس ستاد برگزاری هفته بسیج آذربایجان‌شرقی از افتتاح 198 طرح عمرانی و خدماتی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد و گفت: در هفته بسیج 950 عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود.

الیاس گل‌محمدزاده در آستانه سی و هفتمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج را تا انقلاب حضرت مهدی ادامه خواهیم داد و این نهضت ادامه پیدا خواهد کرد و عنوان هفته بسیج امسال را هفته بسیج انقلابی و خدمت‌گزاری نام‌گذاری کرده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که بسیج خالص‌ترین، شرافت‌مندترین و مردمی‌ترین نیروی شناخته شده برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: بسیج بانشاط ترین و خالص‌ترین نیروهای ملت و بهترین فرمول برای رهایی انسان‌‌ها از زیر چکمه‌‌‌های استکبار است که تشکیل آن برگرفته از سنت اسلام و پیامبر(ص) است.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا تاکید کرد: اگر امروزه عده‌‌ای با بسیج مخالفت می‌‌کنند در واقع از نقش آن در پاسداری از منافع ملی و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی در هراس هستند.

وی به الگوبرداری کشورهای اسلامی از تشکل بسیج اشاره و بیان کرد: شاکله اصلی بسیج از قرآن بوده و امام راحل با تدبیر خود در شکل گیری بسیج در واقع بهترین مدل را برای دفاع از نظام و انقلاب و نجات مستضعفان از یوغ استکبار ارائه داد.

گل‌محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح 198 طرح عمرانی و خدماتی در یک‌سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این طرح‌های عمرانی و خدماتی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی خانه عالم، آبرسانی، جاده سازی، خانه‌سازی و بازسازی مساجد و مدرسه به ارزش 35 میلیارد ریال است.

وی افتتاح هشت سالن‌ ورزشی در قالب سالن‌های صالحین و 9 دی با 9 هزار متر مربع با 60 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح 120 پایگاه مقاومت با زیربنایی 8 هزار و 500 متر مربع به ارزش 50 میلیارد ریال، افتتاح پنج حوزه مقاومت تجمعیی با زیربنایی 3 هزار متر مربع با 30 میلیارد ریال،  اعزام 134 گروه جهادی برای واکسیناسیون طیور و عرصه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله طرح‌های انجام شده توسط بسیجیان استان است.

رئیس ستاد برگزاری هفته بسیج آذربایجان‌شرقی از اعزام 38 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب و شمال‌‌غرب کشور از هفته بسیج سال آینده تا به امروز خبر داد و گفت: از این تعداد 10هزار دانش‌آموز سال گذشته و 28 هزار دانش‌آموز امسال با همکاری آموزش ‌و پرورش از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

گل‌محمدزاده از دیدار بسیجیان با مقام عظمای ولایت در سوم آذر ماه امسال به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: 126 نفر از برگزیدگان جشنواره مختلف از بسیجیان استان در این دیدار حضور خواهند داشت.

وی برگزاری همایش شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه شهدای مقاومت و مدافع حرم، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و جشنواره‌های علمی و صبحگاه بسیج دانش‌آموزی و و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان را از جمله برنامه‌های این هفته در آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر