کد خبر: 822068
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۱
مجری برنامه خانواده یک:
اعظم کریمی مجری برنامه "خانواده یک" با حضور در غرفه روزنامه جوان در نمایشگاه مطبوعات درباره این برنامه تلوزیونی توضیح داد: خانواده یک کاری از گروه اجتماعی شبکه اول سیماست که هر روز ظهر به روی آنتن می رود و در سری جدید چون زنده پخش می شود سعی کرده ارتباط موثرتری را با مخاطب برقرار کند و بسته به نیاز خانواده امروز برنامه های خود را ارائه بدهد. برای همین خیلی به نیازهای روز اهمیت داده شده است.
فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رسالت تلوزیون را سخت تر کرده استاعظم کریمی مجری برنامه "خانواده یک" با حضور در غرفه روزنامه جوان در نمایشگاه مطبوعات درباره این برنامه تلوزیونی توضیح داد: خانواده یک کاری از گروه اجتماعی شبکه اول سیماست که هر روز ظهر به روی آنتن می رود و در سری جدید چون زنده پخش می شود سعی کرده ارتباط موثرتری را با مخاطب برقرار کند و بسته به نیاز خانواده امروز برنامه های خود را ارائه بدهد. برای همین خیلی به نیازهای روز اهمیت داده شده است.  

این مجری تلوزیون درباره وضعیت رسانه در شرایط امروز جامعه نیز با بیان اینکه در فضای رسانه ای کشور تغییرات زیادی شکل گرفته است گفت: یک زمانی فقط تیتر رسانه های بود که پدیدآوردهنده جریان سازی رسانه ای بود ولی به مرور پایگاههای خبری هم به این قطار پیوستند ولی امروز همه اینها در کنار خود یک رقیب جدی به نام شبکه های مجازی اجتماعی دارند و تقریبا می توان گفت: مخاطب زیادی را با خود همراه کرده اند و این کار اهالی رسانه را سخت تر کرده است و ما تلوزیونی ها هم بعضا درگیر این پدیده هستیم، مطالب بدون منبع و شایعات و مقابله لا این مطالب مسئله ای است که رسالت بزرگی بر دوش رسانه ای چون تلوزیون می گذارد. در کل برای اهالی رسانه تازه شدن دیدارها قشنگترین جنبه نمایشگاه مطبوعات است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر