کد خبر: 821873
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه «روزنامه جوان»
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از هلدینگ ها و بانک ها خواسته ایم در کنار شرکت های خارجی در حوزه ارتباطات سرمایه گذاری کنند.
به زودی خبر ورود شرکت های خارجی به حوزه ارتباطات را اعلام می کنیموزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از هلدینگ ها و بانک ها خواسته ایم در کنار شرکت های خارجی در حوزه ارتباطات سرمایه گذاری کنند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه «روزنامه جوان» در خصوص جذب سرمایه خارجی و ورود  اپراتورهای خارجی جهت تقویت رقابت در بازار ارتباطاتی ایران،  گفت: سیاست ما این است که با ایجاد فضای رقابت، توسعه در کلیه بخش های اقتصادی کشور به وجود آید.

 

واعظی با اشاره به ورود اپراتورهای خارجی گفت: سیاست ما این است که با ایجاد فضای رقابت، توسعه به وجود آید. به هر حال سرمایه گذاری در این حوزه سنگین است و در حال حاضر همه پول هایی که در کشور بوده همین اندازه است که صرف شده، بدین ترتیب باید سرمایه داخلی و خارجی را جهت توسعه بخش ارتباطاتی کشور جذب کنیم .

 

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات  اظهارداشت : سیاست وزارت ارتباطات و فناوری  در راستای برگزاری جلسات در رابطه با هلدینگ های اقتصادی ، بانک ها، صندوق ها و سازمان های بیمه ای  که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور ندارند ، این است که سرمایه گذاران داخلی به همراه سرمایه گذاران خارجی به سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات  و علوم فناوری بپردازند .

 

وی افزود: جلسات مختلفی را با بخش خصوصی نیز برگزار کرده ایم و به این بخش برای حضور در صنعت ارتباطات کمک کرده ایم و حتی یکی از معاونت های وزارت ارتباطات هم دنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در صنعت ارتباطات است و شرکت های زیاد خارجی  هم آمده اند و در رابطه با اپراتورها، مخابرات و فیبر نوری مذاکره می کنند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بین شرکت های خارجی برای ورود به بازار ارتباطی ایرن رقابت در گرفته است ،اظهار داشت: شرکت های خارجی زیادی برای  حضور در بازار ارتباطی ایران به ما مراجعه کرده اند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه در بین شرکت های خارجی جهت ورود به بازار ارتباطات و فناوری ایران  رقابت وجود دارد اجازه دهید به نتیجه برسد بعد اخبار آن را اعلام می کنیم.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر